AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 å jeg føler meg fantastisk!! motivasjonen kryper tilbake! veier 87 kilo, er 164 lav. magen henger og lårene gnis litt for mye mot hverandre så nå er det på tide å ta tak! jeg har i grunn ikke peiling på hva jeg gjør, men jeg gjør det jeg gjør til jeg er rød som en tomat i trynet og tar forhåndsregler som "ikke prøv noe nytt før du er sikker på hvordan det gjøres". i dag ble det 15 min på elipsemaskin og 15 min styrke før jeg strakk goooodt ut, noe som faktisk er forfriskende etter trening kjøpte meg litt motivasjon i form av kodelås til skap, drikkeflaske og håndkle med logoen til senteret på! så når jeg har trent en god stund til skal jeg spandere på meg en skikkelig treningsbagg gleder meg allerede til i morgen!! Anonymous poster hash: 077b9...a63 8
Isolde Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Så flink du er! Det er så deilig når du har funnet motivasjonen, da er det bare å nyte det Har selv vært veldig motivert i det siste, utrolig deilig følelse.
Gjest Hummels Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Så bra! :D Trening hjelper alltid på humøret også. Jeg føler meg alltid glad etter trening. Det er en deilig følelse!
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Så flink du er! Det er så deilig når du har funnet motivasjonen, da er det bare å nyte det Har selv vært veldig motivert i det siste, utrolig deilig følelse. det er så deilig! letter virkelig på humøret også! :D Så bra! :D Trening hjelper alltid på humøret også. Jeg føler meg alltid glad etter trening. Det er en deilig følelse! jeg er i litt bedre humør etter trening ja, å det er så deilig å kjenne på at man faktisk har gjort noe isteden for å bare sitte i sofaen å gjort ingenting! mestringsfølelse <3 Anonymous poster hash: beb10...200
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 men er det noen av dere som veit om det hjelper å trene feks situps for å styrke magemusklene slik at "valken" kanskje dras litt mer opp? for nå henger magen min å jeg frykter det kan være mangel på musklatur Anonymous poster hash: beb10...200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå