AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Skal prøve å gå ned, er blitt "avhengig" av å spise masse godt og god mat og drikke brus. Kan jeg spise tyggis, Dent og drikke sånn saft med 1 kalori, uten å ødlegge vektnedgang? Jeg kommer ikke til å klare gå fra å dytte i meg hver gang jeg får sug til å ikke kunne spise/drikke noe. Da kommer jeg til å sprekke og overspise. Anonymous poster hash: d0b24...a9e
grrwaffmjau Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Jeg trykker i meg 3pakker sukkerfri tyggis daglig, har ikke merka noe på vekta:)
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Ja så lenge du ikke går over kalorigrensa di så kan du spise hva du vil. En tyggis inneholder vel 2 kalorier, og et dent-drops ca 4-5 kalorier. Anonymous poster hash: d5db5...efa
Gjest Runforit Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Det er rom for det meste så lenge du ikke spiser mer enn du forbrenner. Må si at jeg har til gode å høre noen si at de ble feite av tyggis og sukkerfri saft da : P Største faren er vel løs mage med for mye av de greiene. Det beste er selvsagt at du spiser nok og rett mat slik at behovet for junk forsvinner helt og holdent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå