AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Er det noen her som pleier å få nyhetsbrev fra Sukker.no selv etter å ha avsluttet kontoen? Her et et bittelite utvalg av de som bruker Looks og noen av disse har allerede likt din profil! De skal komme tidlig i strømmen av personer på Looks. Hvis dere liker hverandre får dere en uforpliktende Looksmatch. Sjekk ut Looksfunksjonen på Webeller i vår nye super-APP ( IOS eller Android ). Altså, hvordan kan noe like profilen når den er avsluttet? Anonymous poster hash: 21f1f...fa3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Jeg tror du må gå inn å krysse av at du ikke vil få melding/mail om sånt. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 36c56...584
sjonkelrolf Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Jeg tror du må gå inn å krysse av at du ikke vil få melding/mail om sånt. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 36c56...584 Jeg skal melde meg ut derfra nå straks, og da kommer jeg til å be om at profilen slettes helt. 1
sjl Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Sukker sender ikke sender mail til profiler som er deaktivert. Jeg regner med at enten har ikke profilen din blitt deaktivert, eller så har du kanskje to profiler? Det skal ikke være nødvendig å gjøre endringer på varslinger før man deaktivere profilen. All mail & nyhetsbrev blir slått av når profilen er deaktivert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå