AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Som ikke koster mer enn 3-4000 kr og er uten sånn boks (husker ikke hva det heter men sånn greie der bassen kommer fra). Er vel trådløse høytalere jeg burde ha kanskje. Jeg orker ikke så mye ledninger og høytalerne må helst være under 10 cm. Vil ha en god lyd men gidder ikke betale altfor mye Ser de har noen på expert til ca 3-4000 men er de greie nok? På forhånd takk for hjelpen! Anonymous poster hash: 39d31...b01
Gjest Strandet Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 (endret) Jeg har studiemonitorer med ekstern DAC, men dette er ikke å anbefale tror jeg. Man må egentlig sitte stille for å få den beste lyden, og sånn sett blir det kanskje uinteressant for de som ønsker seg et skikkelig steroanlegg. Jeg trøster meg med at min løsning er bedre enn pc høyttalere. Mye trøkk i mine Yamaha 8" høyttalerelementer. For å være helt ærlig, jeg er egentlig veldig usikker på forskjellen mellom studiomonitorer og hi-fi høyttalere generelt. For min egen del kunne jeg kanskje forsøkt å sette høyytalerne lenger bak i rommet og heller skru opp lyden, men jeg har egentlig ikke plass til å gjøre dét da. Endret 30. november 2014 av Strandet
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Jeg har studiemonitorer med ekstern DAC, men dette er ikke å anbefale tror jeg. Man må egentlig sitte stille for å få den beste lyden, og sånn sett blir det kanskje uinteressant for de som ønsker seg et skikkelig steroanlegg. Jeg trøster meg med at min løsning er bedre enn pc høyttalere. Mye trøkk i mine Yamaha 8" høyttalerelementer. For å være helt ærlig, jeg er egentlig veldig usikker på forskjellen mellom studiomonitorer og hi-fi høyttalere generelt. For min egen del kunne jeg kanskje forsøkt å sette høyytalerne lenger bak i rommet og heller skru opp lyden, men jeg har egentlig ikke plass til å gjøre dét da. Hva mener du med å sitte stille? Jeg vil ha noe med minst mulig ledninger. Får fnatt av ledninger som driver og slenger.. Anonymous poster hash: 39d31...b01
Maximillian Cohen Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Hva er det egentlig du er ute etter? Stemmer det slik jeg har forstått det at du vil ha 2 små, aktive og trådløse høyttalere tilkoblet PC'en? 1
Okapi Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Hva mener du med å sitte stille? Jeg vil ha noe med minst mulig ledninger. Får fnatt av ledninger som driver og slenger.. Anonymous poster hash: 39d31...b01 De må jo liksom ha strøm på et vis da. Enten går kabelen til støpselet, eller så går den til forsterkeren.
Gjest Strandet Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Jeg vet det finnes induksjonsteknologi for pc skjerm (da jo uten strømleding), men har ikke sett noe slikt for høyttalere.
Okapi Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Jeg vet det finnes induksjonsteknologi for pc skjerm (da jo uten strømleding), men har ikke sett noe slikt for høyttalere. Strømmen må jo fortsatt komme fra et sted. Man kan fint konstruere en høyttaler som får strøm på samme måte, men da må den altså stå på en plate som er tilkoblet med kabel, og er man ikke da like langt?
-Jiinxs- Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Hva med å kjøpe noen bluetooth høytalere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå