AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Hei! Jeg har lenge vært interessert i en mann. Her om dagen (på fest), endte jeg opp med å bli med han hjem. Sov over og dro hjem dagen etterpå. Problemet er at jeg ikke vet om han er interessert i meg på den måten, eller ikke. Har hele tiden trodd at han var litt interessert tilbake, men nå er jeg usikker på om dette er en interesse han viser for alle. Problemet er at jeg faktisk ikke tør å ta kontakt med han. Har ikke snakket med han siden kvelden jeg var hos han. Aner ikke hva jeg skal gjøre, og klarer ikke la være å tenke på dette. Pleier vanligvis ikke være sjenert, så vet ikke hva som skjer med meg Anonymous poster hash: 556ef...aed
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Kan forresten legge til at jeg trooor det kan være fordi jeg er litt redd for å bli avvist. Ts. Anonymous poster hash: 556ef...aed
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Det er jo litt vesentlig å opplyse om dere hadde sex eller ikke. Anonymous poster hash: d1da9...0c7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Det er jo litt vesentlig å opplyse om dere hadde sex eller ikke. Anonymous poster hash: d1da9...0c7 Vi kyssa, koste og tok på hverandre, men hadde ikke samleie. Skulle vel egentlig ha det, men begge var ganske fulle, så det skjedde ikke. Anonymous poster hash: 556ef...aed
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Jeg synes ikke du skal ta kontakt hvis du er redd for en avvisning. Om han er interessert, så vil du merke det, enten ved at han tar kontakt eller at han viser interesse neste gang dere støter på han. Dette sier jeg fordi det er så ofte at gutter ikke er interessert etter en "kostestund" at det ikke er verd å risikere en avvisning. De gangene jeg har latt være å gjøre noe er det mennene har vist interesse. Anonymous poster hash: d1da9...0c7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Jeg synes ikke du skal ta kontakt hvis du er redd for en avvisning. Om han er interessert, så vil du merke det, enten ved at han tar kontakt eller at han viser interesse neste gang dere støter på han. Dette sier jeg fordi det er så ofte at gutter ikke er interessert etter en "kostestund" at det ikke er verd å risikere en avvisning. De gangene jeg har latt være å gjøre noe er det mennene har vist interesse. Anonymous poster hash: d1da9...0c7 "Kosestund," skulle det stå. Anonymous poster hash: d1da9...0c7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #7 Skrevet 30. november 2014 Jeg synes ikke du skal ta kontakt hvis du er redd for en avvisning. Om han er interessert, så vil du merke det, enten ved at han tar kontakt eller at han viser interesse neste gang dere støter på han. Dette sier jeg fordi det er så ofte at gutter ikke er interessert etter en "kostestund" at det ikke er verd å risikere en avvisning. De gangene jeg har latt være å gjøre noe er det mennene har vist interesse. Anonymous poster hash: d1da9...0c7 Har tenkt på det samme, (altså at han tar kontakt hvis han er interessert), men jeg kjenner han ikke godt nok til å vite hvordan han tenker. Har hatt venninner som har vært interessert i typer før, men har latt være å ta kontakt. Resultatett har da vært at de ikke har tatt hintet. Vanskelig dette her altså. Har hele tiden vært interessert i han, men hadde ikke trodd at det skulle bli så vanskelig. Anonymous poster hash: 556ef...aed
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #8 Skrevet 30. november 2014 Det er ikke så vanskelig. Det er bare å la være å gjøre noe. Anonymous poster hash: d1da9...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #9 Skrevet 30. november 2014 Det er ikke så vanskelig. Det er bare å la være å gjøre noe. Anonymous poster hash: d1da9...0c7 Det er det som er vanskelig...haha Vil på en måte ta kontakt, men samtidig ikke. Vet ikke hva som er mest "strategisk". Ts. Ts. Anonymous poster hash: 556ef...aed
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #10 Skrevet 30. november 2014 Det er det som er vanskelig...haha Vil på en måte ta kontakt, men samtidig ikke. Vet ikke hva som er mest "strategisk". Ts. Ts. Anonymous poster hash: 556ef...aed Noe av det jeg har angret mest på her i livet, er de gangene jeg har kontaktet menn som ikke har vært interessert. Ha ha. Jeg klarte til og med å gjøre det nå i høst. Og må se fyren etterpå nesten hver gang jeg går på byen. Den ydmykelsen skulle jeg gjerne vært foruten. Anonymous poster hash: d1da9...0c7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #11 Skrevet 30. november 2014 Noe av det jeg har angret mest på her i livet, er de gangene jeg har kontaktet menn som ikke har vært interessert. Ha ha. Jeg klarte til og med å gjøre det nå i høst. Og må se fyren etterpå nesten hver gang jeg går på byen. Den ydmykelsen skulle jeg gjerne vært foruten. Anonymous poster hash: d1da9...0c7 Ok.. Tror jeg får droppe å ta kontakt foreløpig. Blir litt skremt her... hehe TS Anonymous poster hash: 556ef...aed
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #12 Skrevet 30. november 2014 Anonymous poster hash: 7c3b4...984 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #13 Skrevet 30. november 2014 Anonymous poster hash: 7c3b4...984 Dette er regler for mennesker som ikke ser på en avvisning som et tap eller ydmykelse. Vi andre gidder ikke være maskiner. Anonymous poster hash: d1da9...0c7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #14 Skrevet 30. november 2014 Ok.. Tror jeg får droppe å ta kontakt foreløpig. Blir litt skremt her... hehe TS Anonymous poster hash: 556ef...aed Jeg ble også avvist nå, og vi trener på samme senter.. fy faen ass hahah Anonymous poster hash: facc9...fe4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #15 Skrevet 30. november 2014 Dette er regler for mennesker som ikke ser på en avvisning som et tap eller ydmykelse. Vi andre gidder ikke være maskiner. Anonymous poster hash: d1da9...0c7 Nesten alle mennesker ser avvisning som en ydmykelse. Anonymous poster hash: 7c3b4...984
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #16 Skrevet 30. november 2014 Anonymous poster hash: 7c3b4...984 Dette oppsummerer alt bra Anonymous poster hash: c7b71...0c2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #17 Skrevet 30. november 2014 Jeg ser at jeg er i mindretall her, men: TA KONTAKT! Anonymous poster hash: 20fbf...8e2 2
sjonkelrolf Skrevet 30. november 2014 #18 Skrevet 30. november 2014 Vel, jeg er i visse situasjoner av den oppfatningen at hvis jeg ikke hører noe fra en dame, så er hun ikke interessert. Masing gidder jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #19 Skrevet 30. november 2014 Jeg ser at jeg er i mindretall her, men: TA KONTAKT! Anonymous poster hash: 20fbf...8e2 Hva skulle jeg eventuelt sagt? Har allerede på magefølelsen at han ikke er interessert i noe annet enn...ja.. Jeg føler jeg gav ganske tydelige signaler, men kan jo hende han ikke fikk med seg alt dette siden vi begge var fulle.. Ts Anonymous poster hash: 556ef...aed
sjonkelrolf Skrevet 30. november 2014 #20 Skrevet 30. november 2014 Mange jenter sier de sender tydelige signaler, men det er ofte langt fra sannheten. Det dere gjerne mener er "tydelig" er langt fra det for oss mannfolk. Husk KISS-prinsippet (keep it simple stupid).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå