Gå til innhold

Hvordan bilder skal jeg bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen min fikk en målestokk i dåpsgave, den er sånn at man kan putte bilder i, og da tenkte jeg å putte i bilder etterhvert som han vokser til, f.eks når han når 110ca putter jeg i bilde av han.. men gutten er jo bare 70cm så hva skal jeg bruke i mellomtiden? den når opp til 150cm og er plass til 6bilder.

noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet.

Mener du at bilderammene hører til en viss høyde, og at første bilde begynner høyere enn 70 cm? Da setter du jo inn bilde når han blir så høy som det bilderammen hører sammen med. Dvs. at rammene står tomme frem til da. Hvis du synes det er kjedelig at det ikke er bilder i rammene, kan du jo vente med å henge opp målestokken til han blir høy nok.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

De eneste forslagene jeg har er at du får se deg om på ulike nettbutikker, eller fysiske butikker for å se etter ulike bilder. I nettbutikker har de jo søkefelt der du kan skrive opp bilder/pictures/art etc. :)

Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet.

Mener du at bilderammene hører til en viss høyde, og at første bilde begynner høyere enn 70 cm? Da setter du jo inn bilde når han blir så høy som det bilderammen hører sammen med. Dvs. at rammene står tomme frem til da. Hvis du synes det er kjedelig at det ikke er bilder i rammene, kan du jo vente med å henge opp målestokken til han blir høy nok.

Det er en målestokk som måler fra 70cm til 150 cm også skal man sette inn bilder etter hvert som han vokser til, nå setter jeg først i førstebilde for han har nådd 70cm, og når han når 90cm tar jeg nytt bilde og setter i neste, men da blir det jo 5 tomme ruter, så lurer på hva jeg skal bruke der :)

Skrevet

Datteren min har sånn ramme. Jeg har tenkt å ta bilder av natur eller leker i de tomme. Den går til 150 cm, så venter ikke med å henge opp :P

Skrevet

Da skjønner jeg :)

Gøye bilder av leker som passer til fargene og designet til målestokken var jo lurt :)

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.
Rainbow81, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...