Gå til innhold

1.12. Røykvarslerens dag, fungerer din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.12. Er røykvarslerens dag. Har du byttet batteri i din og kontrollert at den fungerer?

Vær obs på at noen steder deler de ut gratis batterier 1.12.

Anonymous poster hash: 2ee47...6d2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår fungerer :-) Har valgt å bruke penger på alarmanlegg. Får beskjed fra sentral om noe er galt med anlegget. Kan også kjøre en test på det selv :-)

Anonymous poster hash: 7577e...ba9

Skrevet

Vi bor i blokk og har seriekobling og direktevarsling til brannvesenet. Brannvarsleren går på strøm, så vi trenger heldigvis ikke å tenke på batteribytte.

Anonymous poster hash: 897f1...ce9

Skrevet

Min har pepet i hele dag, etter mye frem og tilbake fant vi ut at røykvarsleren og varmepumpa absolutt ikke er venner. Så nå må en av dem flyttes.

Skrevet

Takk for påminnelse :D Skal sjekke min og bytte batterier!

Anonymous poster hash: 67d47...865
Skrevet

Kjøpte nye i høst da de vi kjøpte i fjor ble trukket tilbake :-/

Skrevet

Kjøpte nye i høst da de vi kjøpte i fjor ble trukket tilbake :-/

Hvilke wort ble trukket tilbake? Og hvor fant du info om at de ble trukket fra markedet?

Skrevet

Våre blir sjekket regelmessig av vaktmester, det er veldig betryggende :)

Skrevet

Min fungerer utmerket

Skrevet

Takker for info.

Jeg har foreløpig ikke sjekket.

Jeg tror ikke jeg skal gjøre det akkurat nå, heller, siden det fortsatt er midt på natten.

Men jeg skal få sjekket.

Hvor får man disse batteriene som man kan bytte med?

Skrevet

Takker for info.

Jeg har foreløpig ikke sjekket.

Jeg tror ikke jeg skal gjøre det akkurat nå, heller, siden det fortsatt er midt på natten.

Men jeg skal få sjekket.

Hvor får man disse batteriene som man kan bytte med?

Pleier å stå på gater og streder der folk ferdes i de stor byene, tror ikke du finner de på Hardanger- eller finnmarksvidden! Forsikringselskaper som står bak.

Skrevet

Hvilke wort ble trukket tilbake? Og hvor fant du info om at de ble trukket fra markedet?

De sto i nyhetene. Er noen fra elkjøp og Biltema i allefall. Tror det var dinside.No som hadde saken. Var vel 5 røykvarslere som ble trukket tilbake :-/

Skrevet

I borettslaget jeg bor i, hadde vi branntilsyn tidligere i høst, og begge alarmene i leiligheten fungerte tipptopp. Husk at batterier i nyere røykvarslere faktisk skal være i 10 år.

PS: Hvor deler de ut gratis batterier?

Anonymous poster hash: f7cc6...554
Skrevet

har 4-5 brannvarslere, men har ikke rukket å ta dem opp igjen etter jeg malte taket. De ligger på en kommode og halvparten fungerer ca.

Skrevet

Japp.Kjøpte 2 nye da vi hadde sjekk av anlegg/utstyr .Bor i blokk og her er det pålagte sjekk av brannvarslere og slukkere hvert andre år.
Lærte at brannvarslere har holdbarhetsdato og ble anbefalt å skifte ut varsler

Skrevet

Hvordan sjekker man om de fungerer?

Anonymous poster hash: 80513...345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...