Gå til innhold

Solkrem til Mexico/Cancun, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på tur og trenger solkrem!!

Tidligere har jeg brukt Piz Buin og vært fornøyd med det. I Tyrkia har jeg begynt med faktor 30 også gått ned til 15 når faktor 30-flasken var tom. På Gran Canaria på samme tid som nå gikk jeg ned til faktor 6 etter noen dager. Litt usikker på hvor høy faktor jeg må ha nå?

Er typisk nordisk, men kan bli temmelig brun. Greide å bli rimelig mørkerød etter litt overdreven soling uten faktor i 7.5 timer i hagen i sommer.

Vil helst kjøpe med meg noe før jeg drar, slik at jeg slipper å dra på jakt når vi kommer frem.

Vil heller ikke betale for mye (Clarins til 200 kr for 75ml synes jeg er i overkant)

Bør jeg kjøpe after-sun, eller holder det med en bodylotion?

Har noen brukt Rieman P20? Virker jo greit å slippe å styre med å smøre seg flere ganger når man skal på utflukter og sånn...

På noen av utfluktene står det man må bruke økologisk solkrem, får man det over disk her til lands?

Anonymous poster hash: b2062...7f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riemann er bra, men rar konsistens og lukter litt merkelig. Men er ikke klissete. Syns la roche posay gel spf 30 er den beste

Skrevet

Så mange var misfornøyd med Rieman pga gule flekker på lyse klær? Mens andre igjen lovpriser...

Skrevet

Så mange var misfornøyd med Rieman pga gule flekker på lyse klær? Mens andre igjen lovpriser...

Har aldri hatt noe problemer, men liker som sagt LRP sine best

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...