AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Dersom personen står som singel, Eller man vet han eller hun er det? Anonymous poster hash: 01425...974
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Ja, hvorfor ikke? Har skjedd meg noen ganger, og det er bare koselig det Anonymous poster hash: cdcda...1de
gjest 321 Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Dersom personen står som singel, Eller man vet han eller hun er det? Anonymous poster hash: 01425...974 Det har skjedd med meg endel ganger. Og jeg syntes det er veldig merkelig. Men så har vel ingen av disse beilerne vært noe særlig utseendemessig heller da, så det hadde vel vært et unntak hvis fyren var grisekjekk og kjempemorsom.
sweg Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Synes det er merkelig, spesielt om man ikke har noen felles venner i det hele tatt. Kjenner derimot flere som har blitt kjærester etter litt "uskyldig" tullball på facebook med å legge til "kjekke gutter" som venn fra vennelista til vennene sine.
umwar Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Hadde ikke likt det, og sannsynligvis ville personen blitt blokkert. Det lukter desperat lang vei. Stalker facebook for å finne kjekke, single jenter? Neitakk. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Nei. All sjekking er trakassering har vi lært fra kvinnene her på KG og fra media generellt.Anonymous poster hash: 65ae5...36f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå