AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Anonymous poster hash: 68331...822
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Mest gunstige med banken som har lavest rente. Minst gunstig med banken som har høyest rente. Anonymous poster hash: f7534...507 6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Det kommer helt an på hvor mye du skal låne, og dessuten belåningsgrad. Men Husbanken og Statens pensjonskasse er vel uslåelige, for dem som har mulighet til å få lån der. Selv har vi fått veldig bra rente i dinbank.no (2.99 eff.) Anonymous poster hash: e4a09...c15
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Det kommer helt an på hvor mye du skal låne, og dessuten belåningsgrad. Men Husbanken og Statens pensjonskasse er vel uslåelige, for dem som har mulighet til å få lån der. Selv har vi fått veldig bra rente i dinbank.no (2.99 eff.) Anonymous poster hash: e4a09...c15 Statens pensjonskasse er jeg ikke kvalifisert for. Mens Husbanken gir bare lån til utbedring eller bygging av ny bolig, slik jeg har fortstått det. 2,99% rente er jo ganske bra, er du fornøyd med banken ellers? Vanskelig å få lån der? Anonymous poster hash: 68331...822
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Statens pensjonskasse er jeg ikke kvalifisert for. Mens Husbanken gir bare lån til utbedring eller bygging av ny bolig, slik jeg har fortstått det. 2,99% rente er jo ganske bra, er du fornøyd med banken ellers? Vanskelig å få lån der?Anonymous poster hash: 68331...822 Tror personen mente startlån Anonymous poster hash: e0ec9...d9d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Statens pensjonskasse er jeg ikke kvalifisert for. Mens Husbanken gir bare lån til utbedring eller bygging av ny bolig, slik jeg har fortstått det. 2,99% rente er jo ganske bra, er du fornøyd med banken ellers? Vanskelig å få lån der? Anonymous poster hash: 68331...822 Jeg har aldri skjønt reglene for husbanken... Men når det gjelder dinbank.no: jeg har vært veldig fornøyd med kundeservicen der. Har ikke så lang erfaring, da, men ser at de har fått god rating på undersøkelser tidligere også. Det var enkelt å få lån, men jeg har bare overført et annet lån pga rentesats, så det var aldri noen tvil om vi skulle få det innvilget. Vi flyttet lånet fra Sparebanken Sør, og sparte flere tusen i året. Og vi hadde egentlig en ganske OK rente hos dem også (og var veldig fornøyd med kundebehandlingen!) Har ikke oversikt over "verstingene", men jeg er ganske sikker på at Sparebanken Sør ikke er blant dem. Anonymous poster hash: e4a09...c15
nojac Skrevet 30. november 2014 #7 Skrevet 30. november 2014 (endret) Sjekk finansportalen.noDinBank er perfekt hvis du har under 50 % belåning. Har du høyere finnes det bedre alternativer. Særlig hvis du er under 34...Sjekk også om fagforeningen din har bankavtale. Endret 30. november 2014 av nojac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå