AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Har en bekjent forretningsmann på fb som tjener ekstremt godt. Han har en kone og et barn. De ser veldig lykkelige ut. Han reiser mye, men bor lenge på et sted så kone og barn er alltid med. De har hus i Miami og leilighet i Asia. De bor nå i Asia. Konen får se hele verden og lærer seg språk. Hun jobber ikke, men er fulltidskone og mor til en 3-åring. De har vært gift i 7 år. Jeg tar meg selv i å misunne henne når en ny arbeidsuke står for tur. Så min hemmelige drøm er å kunne leve sånn, relativt bekymringsfritt i mange land. Strider mot feminismen osv.men når man jobber og er så bekymret for egen økonomisk fremtid hvor man tviholder seg på karusellen, er dette en sann drøm.Anonymous poster hash: b5d59...2fd
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Stakkars barn som aldri får ett trygt hjem... Tenk når det blir eldre og må flytte rundt hele tiden, aldri få seg et fast sted å bo eller faste venner! Uten barn kunne jeg gjerne levd sånn men er nok kanskje til dels ensomt for henne også? Det folk vil at andre skal se er ikke alltid slik det er!Anonymous poster hash: 9f8ee...8d1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 ? Hva gjør du for å oppnå denne drømmen da? Hvilken kjæreste har du, hvem omgås du, hvordan planlegger du for at dette skal skje? Jeg har bodd slik noen år, det viktigste er jo å finne denne mannen da. Å sikte mot en jobb der du selv kan bo utenlands er jo det mest åpenbare, aspirantkurset ved UD ol. Prakikant ved ambassadene, hvis du er ung. Ellers er du nok ikke alene om å drømme om å være så rik at man ikke trenger jobbe.Anonymous poster hash: 0b39e...863
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Jeg drømmer om å være husmor pg goft med verdens snilleste og trofaste. Jeg har en mann uten spes.god råd. Er som en typisk norsk kvinne, dobbeltarbeidende uten barn fordi karrieren er viktig. Elsker mannen min. Han lager en del mat og tar oppvasken, men norske kvinner jobber mye. Ut i snø for å drasse på matvarer, snu på hver krone for å spare til en liten minibolig. Vaske, vaske klær, jobbe, planlegge, ikke tid til trening og ikke stabil inntekt til barn. Går på visning, administrerer" hjemmet AS", ikke råd til bil. Men, har det jo bedre enn mange og velsignet med god helse. Uansett, er lov å drømme.TSAnonymous poster hash: b5d59...2fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå