Gå til innhold

Hva jobber du og mannen din med, og hva slags inntekt har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: fe7bd...347

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ufør han jobber som ingeniør i oljen. Har totalt 1,4 -1,5 i inntekt

Anonymous poster hash: a45e7...eaa

Skrevet

Logoped: 490 000 og min mann er eiendomsmegler ca 3 mill ( litt avhengig av provisjonene.)

Anonymous poster hash: ff16d...f74

Skrevet

Litt OT, men du som er logoped. Jobber du offentlig eller privat? Nyutdannet?

Anonymous poster hash: 5926c...e30
Skrevet

Jobber som programmerer, har ca 400.000.

Mannen min jobber som dataspiller og internettroll og får ca 0.

Anonymous poster hash: 162e7...3b2
  • Liker 8
Skrevet

Mannen jobber som selger og tjener ca. 450' . Jeg jobber som personlig assistent og tjener 420'

Anonymous poster hash: 1af29...3c6
Skrevet

Litt OT, men du som er logoped. Jobber du offentlig eller privat? Nyutdannet?

Anonymous poster hash: 5926c...e30

Offentlige, har en del ansiennitet...

Hilsen logopeden.

Anonymous poster hash: ff16d...f74

Skrevet

Spesialsykepleier: ca 492000, varierer på grunn av helligdager og evt. overtid.

Anonymous poster hash: c4594...813

Skrevet

Jeg, ingeniør, 3 års erfaring, 527 000 kr + bilgodtgjørelse på 36 000 kr. Skal i lønnsforhandling snart, endten skal jeg inn på bonusordning eller så skal jeg gå ut hardt å forlange rundt 600'.

Mannen, ufaglært tømrer, 350 000 kr.

Anonymous poster hash: 01593...dc5

Skrevet

Han: rådgiver (kommune): ca 450 000, cand mag og 15 års arb.erfaring

Jeg: Doktorgradsstipendiat: ca 450 000, hovedfag og 12 år i arbeidslivet

Anonymous poster hash: 2d2f2...955
Skrevet

Han: rådgiver (kommune): ca 450 000, cand mag og 15 års arb.erfaring

Jeg: Doktorgradsstipendiat: ca 450 000, hovedfag og 12 år i arbeidslivet

Kan jeg spørre hvordan du kom til å starte på phd(er det gjennom arbeidsplassen eller søkte du på universitet) etter lengre arbeidserfaring? Kunne tenke meg det samme selv, men føler jeg har "mistet" endel av den typiske akademiske fremtoningen etter å ha vært i (relevant) arbeidsliv siden jeg ikke jobber med forskning.

Jeg, akademiker: 501000 - jobber i kommunesektor i en typisk rådgiverstilling(utredninger etc innenfor en etat i en stor kommune). Ca 4 års relevant erfaring.

Tjente 380 i ideell organisasjon, 430.000 i energibransje.

Han, akademiker: 430.000 - jobber i NAV, lønnes som rådgiver tror jeg. Gikk rett fra master til den jobben.

Anonymous poster hash: 5e40e...ce6

Skrevet

Jeg, ingeniør, 3 års erfaring, 527 000 kr + bilgodtgjørelse på 36 000 kr. Skal i lønnsforhandling snart, endten skal jeg inn på bonusordning eller så skal jeg gå ut hardt å forlange rundt 600'.

Mannen, ufaglært tømrer, 350 000 kr.

Anonymous poster hash: 01593...dc5

Hva slags ingeniør er du? Har du bachelor eller master? Hvordan møtte du mannen din? :) Veldig ulike yrker dere har!

Anonymous poster hash: 9728f...9bd

Skrevet

Jeg helsefagarbeider 350 000 inkludert tillegg for helg og kveld. 7 års erfaring.

Han it-konsulent ca 1 mill. Ca 10 års erfaring, ingen utdannelse utover videregående.

Anonymous poster hash: 226d4...bfe

• Liker 1
Skrevet

Vi begge har bachelor, jeg arbeider i Nav, har 430 000, mens han i kommunen og har 480 000.

Anonymous poster hash: 531b9...e93
Skrevet

Jeg jobber i en oljeservicebedrift og tjener ca 1.1 mill. Varierer litt med bonus.

Mannen jobber innen mekanisk og tjener ca 450 000.

Anonymous poster hash: 6ca3f...ce6
Skrevet

Saksbehandlere i staten begge to. Jeg er seniorrådgiver og han overingeniør. Vi tjener 550' og 570'.

Anonymous poster hash: 11b52...386

Skrevet

Kan jeg spørre hvordan du kom til å starte på phd(er det gjennom arbeidsplassen eller søkte du på universitet) etter lengre arbeidserfaring? Kunne tenke meg det samme selv, men føler jeg har "mistet" endel av den typiske akademiske fremtoningen etter å ha vært i (relevant) arbeidsliv siden jeg ikke jobber med forskning.

Jeg, akademiker: 501000 - jobber i kommunesektor i en typisk rådgiverstilling(utredninger etc innenfor en etat i en stor kommune). Ca 4 års relevant erfaring.

Tjente 380 i ideell organisasjon, 430.000 i energibransje.

Han, akademiker: 430.000 - jobber i NAV, lønnes som rådgiver tror jeg. Gikk rett fra master til den jobben.

Anonymous poster hash: 5e40e...ce6

Jeg søkte da studiestedet mitt fra hovedfaget utlyste phd-stillinger. Skrev søknad på kveldstid (og var i kontakt med nåværende veileder under den prosessen), og hadde den liggende da utlysningen kom. Jeg var lei av den jobben jeg hadde, og så liksom ikke helt hvordan jeg skulle komme meg videre... Hvis jeg skal anbefale noe, er det å ta kontakt med aktuelle steder, sånn at de vet om deg. Selv om søkeprosessene følger formelle retningslinjer, kan det være avgjørende at noen føler det som en gevinst å få deg inn. Hvis du skjønner..?

Jeg har ett års pliktarbeid i stillingen, og arbeidserfaringen min har kommet til god nytte der. Men som forsker har det vært en ulempe (synes jeg) å ha vært "ute" så lenge. Men nå skal de være sagt at jeg skriver på et felt som er ganske langt unna det som jeg spesialiserte meg på under studietiden, så det kan hende at det ville oppleves annerledes dersom jeg hadde søkt på noe som var mer kjent. Jeg brukte veldig mye tid i starten på å komme inn i det hele; både i forskningsprosedyrene og i fagfeltet.

Skrevet

Er singel og på AAP. Er vel rundt 130k i året.

Anonymous poster hash: 0e34e...ea9
Skrevet

Jeg: Lektor i realfag - 485 000

Han: Prouktdesigner - 380 000

Han er ansatt i et utenlandsk firma og har derfor dårlig betalt. Leter etter ny jobb nå.

Anonymous poster hash: e9788...ab9

Skrevet

Begge jobber om sykepleier.

Jeg har 8 år i arbeidslivet, han har 6 år i arbeidslivet.

Vi har ca 800 000 i året tilsammens. Dette er variert da helligdag, helg, overtid osv kommer i tillegg.

Anonymous poster hash: 3afed...af7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...