Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 http://instagram.com/flettemamma Så et lite innslag på tv i går og må si at dette er en bok og et emne som fortjener sin plass! Så utrolig vakkert det blir... 2
Aphrodite Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Så fint! Skulle ønske jeg hadde langt hår..
Hoppetaujenta Skrevet 30. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2014 Det er jo en liten vitenskap og kunst på sitt aller mest...hårete. 1
serara Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 (endret) Og jeg som ikke kan flette "vanlig" engang uten at det ser latterlig ut.. Endret 30. november 2014 av serara
Gjest Sunshine23 Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Og jeg som ikke kan flette "vanlig" engang uten at det ser latterlig ut.. Da er vi to!
Pinkee Skrevet 30. november 2014 #7 Skrevet 30. november 2014 Utrolig flott det ble ja Men, stakkar jentene hennes hvis dem får lyst til å klippe seg kort
Sylvari Skrevet 30. november 2014 #8 Skrevet 30. november 2014 Syns ikke det var noe pent, var to-tre fletter der som var utrulig fine, resten så helt tullete ut. 1
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 30. november 2014 #9 Skrevet 30. november 2014 Er utrolig mange fine fletter man kan lage Og instagram er en fin kilde til inspirasjon. Husker for øvrig at da jeg feiret 17.mai for to år siden, så jeg to jenter som hadde flettet et stort hjerte i bakhodet. Høres kanskje rart ut, men det var UTROLIG fint og søtt på de småjentene! Det som irriterer meg når jeg skal flette, er at jeg ikke får til å flette på meg selv, så det blir mest franske fletter, eller fletter i kombinasjon med andre oppsett på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå