Ingvilddd Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Jeg har iPhone 4s, og bruker alarmfunksjonen på denne som vekkerklokke, har gjor det i snart fire år. Tidligere hadde jeg ingen problemer, men nå i det siste, så vil den ikke ringe med lyd. Jeg pleier å sette på rundt tre-fire alarmer med fem minutters mellomrom, for å være sikker på å våkne. Svært ofte i det siste har jeg våknet av meg selv en time for sent, og ser da at alarmen har gått, men ikke med lyd... Den bare vises på skjermen, og det står "Alarm, trykk for å slumre" eller noe. Noen som vet hvorfor den plutselig har slått seg vrang, og hvordan dette kan fikses? Nå nettopp prøvde jeg å teste den ved å sette på en alarm, og jeg ser at når alarmen skal gå, så lyser det på skjermen, men den verken ringer eller vibrerer. Har eksamen i morgen, vil helst ikke forsove meg til den Noen som kan hjelpe??
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Har du på lyd? Du har ikke kommet inntill knappen på siden som skrur av lyden? Anonymous poster hash: a56d8...43a
dillyduzit Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Har du på lyd? Du har ikke kommet inntill knappen på siden som skrur av lyden? Anonymous poster hash: a56d8...43a Alarmen vil gi lyd selv om telefonen står på lydløs.
Ingvilddd Skrevet 30. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2014 Har du på lyd? Du har ikke kommet inntill knappen på siden som skrur av lyden? Anonymous poster hash: a56d8...43a Ja, jeg har på lyd. Det fungerer ikke som normalt likevel
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Alarmen virker selv om telefonen står på lydløs, men derimot hvis du har skrudd ned volumet på ringelyden så vil ikke alarmen ringe heller. Den har samme volum som ringelyden din. Anonymous poster hash: 043f8...dad
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Overprisa ræl.Anonymous poster hash: 17d26...a86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå