Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Fastlegen ringte like før stengetid på fredag og fortalte at prøvesvaret fra klinikken der samboeren min tok sædprøve er kommet..

Han sa at antall sædceller er bra og alle ser normale ut, men de svømte litt dårlig..

Følte dette bare gjorde oss forvirret, for han kunne ikke svare på om det er derfor vi ikke har blitt gravide enda - prøvd i 14 mnd.

Prøvde å ringe klinikken for å få bedre svar/forklaring på prøvesvaret, men de hadde jo stengt så vi må vente til mandag.

Nå ligger jo jeg våken og bekymrer meg. Hvor dårlig svømmer de? Trenger vi prøverør? Osv.

Er det noen som har erfaring med dårlige svømmere her? ;)

Anonymous poster hash: d3320...14b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo vanskelig å si omdette er årsaken hvis du ikke er utredet:) du får ringe på mandag og spør hva det har å si for dere:)

Har du godt med el slim, hvis ikke kan kanskje noe ala preeseed være lurt. Det hjelper svømmerene frem. Ellers så nør du kanskje ligge med beina til værs, så de får litt tid på å svømme oppover:)

Anonymous poster hash: ce3fb...ebe

Skrevet

Det er jo vanskelig å si omdette er årsaken hvis du ikke er utredet:) du får ringe på mandag og spør hva det har å si for dere:)

Har du godt med el slim, hvis ikke kan kanskje noe ala preeseed være lurt. Det hjelper svømmerene frem. Ellers så nør du kanskje ligge med beina til værs, så de får litt tid på å svømme oppover:)

Anonymous poster hash: ce3fb...ebe

Tusen takk for raskt svar nå midt på natten! Jeg er ikke utredet ennå, vi startet med mannen siden han er enklest å sjekke.

Jeg må nok bare prøve å roe ned hodet til vi får snakket med klinikken på mandag og får svar på hvor dårlig de egentlig svømmer. Synes det er veldig rart at fastlegen ikke forklarer grundige når han først ringer, men så var det jo samboeren min som svarte og han har jo ikke spurt om noen ting heller. Blir litt oppgitt jeg..

Skrevet

Glemte å nevne at jeg har brukt clear blue fertilitetsmonitoren i 9 måneder nå, får alltid maks og har regelmessig syklus med 2 dager +/- margin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...