Reltos Skrevet 30. november 2014 #1 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Som om man har mye ondt i hjertet, men man må på en måte holde på det. Og da kan man tenke det er sin egen skyld. Men føler at isolasjonen, at det kan gjøre noe med deg. Har dere noe råd. Endret 30. november 2014 av Reltos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 30. november 2014 #2 Del Skrevet 30. november 2014 Hmm får ikke dårlig samvittighet for jeg er alltid snill, grei og omsorgsfull så det har jeg ikke tenkt på før. Bare å oppføre seg med folkeskikk , varme og verdighet så slipper man skamme seg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 30. november 2014 #3 Del Skrevet 30. november 2014 Hmm får ikke dårlig samvittighet for jeg er alltid snill, grei og omsorgsfull så det har jeg ikke tenkt på før. Bare å oppføre seg med folkeskikk , varme og verdighet så slipper man skamme seg ! Det er det wubwub sier . Skulle det allikevel skje , så at jeg har sagt / gjort noe dumt , så er jeg den første til og si unnskyld . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HeiHade Skrevet 30. november 2014 #4 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg ber om unnskyldning til den personen jeg har dårlig samvittighet ovenfor. De fleste mennesker setter pris på og tilgir deg hvis du kommer med en oppriktig unnskyldning, og det du gjorde ikke var alt for, alt for ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå