AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Andre som er i samme situasjon eller som kanskje har noen tips? Gikk ut med en c, fire b'er og sånn over 20 a'er. hadde profilering innenfor prosjektledelse og ledelse- og innovasjon. Alle ser ut som om at de er ute etter erfaring... har jeg kastet bort livet mitt på høyere utdanning, så skal jeg være nødt å jobbe på rema 1000 hele livet... Anonymous poster hash: 0cd1c...d4e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Det kommer vel litt an på hvor du bor og om de trenger mennesker akkurat nå? Du kommer helt sikkert ikke til å jobbe på rema resten av livet, så slapp av Det ordner seg helt sikkert. Anonymous poster hash: a7510...94b 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Takk <3 Anonymous poster hash: 0cd1c...d4e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Det kommer vel litt an på hvor du bor og om de trenger mennesker akkurat nå? Du kommer helt sikkert ikke til å jobbe på rema resten av livet, så slapp av Det ordner seg helt sikkert. Anonymous poster hash: a7510...94b Anonymous poster hash: 0cd1c...d4e
Gjest Carmen. Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Nå som jeg har flyttet til en ny by har samme tanke streifet meg flere ganger, å jobbe på rema.. Men det ordner seg tenker jeg bare å søke og søke
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Faller ikke ned fra himmelen neiAnonymous poster hash: 2e410...bd7
hjelpme4 Skrevet 30. november 2014 #7 Skrevet 30. november 2014 Du har gode karakterer så forsett med å søke. Gruer meg til den dagen jeg er ferdig med utdanningen.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #8 Skrevet 30. november 2014 Du har gode karakterer så forsett med å søke. Gruer meg til den dagen jeg er ferdig med utdanningen. Jeg har sittet i flere mnd (siden august) og brukt 6 timer hver eneste dag på å skrive søknader, besøkt srbeidsplasser, ringt rundt for å få meg en jobb. Ingenting kommer servert på et sølvfat uansett. Man må bare stå på å gjøre alt man kan for å få til det man ønsker. Virker som om du tror man bare trenger en høy utdanning for å så gå rett i arbeid. Det er kun fåtallet som er så heldige.Anonymous poster hash: b4625...47e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #9 Skrevet 30. november 2014 Du har gode karakterer så forsett med å søke. Gruer meg til den dagen jeg er ferdig med utdanningen. Hva studerer du? Også siviløkonom? Anonymous poster hash: 41cc1...cfb
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #10 Skrevet 30. november 2014 Dette ordner seg. Vil tro at en del av grunnen til at det går litt treigt er at du har en litt kronglete profil, hverken prosjektledelse eller annen ledelse er jo ting man setter nyutdannede til. Men med gode karakterer, ståpåvilje og litt tålmodighet, kommer du nok i havn over jul, skal du se Hilsen siviløkonomAnonymous poster hash: 2fdf7...458
hjelpme4 Skrevet 30. november 2014 #11 Skrevet 30. november 2014 Hva studerer du? Også siviløkonom?Anonymous poster hash: 41cc1...cfb Nei, studerer sivilingeniør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå