AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Liker serier som breaking bad og prison break samt special victims unit Anonymous poster hash: 50db3...762
masekopp Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Hannibal, Criminal Minds, Orphan Black, Revenge, Homeland, The Walking Dead, The Killing/Forbrytelsen, Stalker, How to get away with murder, Motive, Lost, Cold Case, Wallander, Beck, Kalde spor, Tause vitner... Ja, det var vel de jeg kom på i farten
Gjest Ive Lina Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Jeg anbefaler "Kalde spor" og "Wallander" - men jeg liker også danske "Dicte"
Gjest Winza Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Lost, smallville, 24, frustrerte fruer, hotel cæsar, home and away, under the dome, johan falk, beck, criminal minds, the 4400. Masse serier jeg kan anbefale Til dere andre som kommer inn hit og leser, ikke begynn å syt og klag over at jeg valgte den og den serien og den suger, dette er min anbefaling, deal with it 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå