Gå til innhold

Tenk om han vil være "the one" for evig og alltid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så oppgitt over meg selv. Jeg har siden 2008 (!!!) vært forelsket i en mann. Vi hadde noe en gang i tiden, og det har vært litt frem og tilbake. Kjemien vi hadde er helt ubeskrivelig. Har aldri møtt en mann som har hatt en sånn "effekt" på meg før. Spenningen, lidenskapen og tiltrekningen mellom oss. Herregud, jeg har aldri opplevd lignende med en annen mann. Det er nå flere år siden jeg har møtt han, men jeg tenker på han hver dag fremdeles.. Når jeg møter andre menn, eller prøver å date litt, så føles det bare ut som jeg prøver å "tvinge" meg selv til å like noen andre, når denne mannen fremdeles er i tankene mine. Jeg har ikke møtt noen annen mann jeg har forelsket meg i etter denne mannen. Jeg holdt på med en annen over lengre tid, men måtte avslutte det da jeg innerst inne bare vil ha denne mannen jeg har vært forelsket i siden 2008. Jeg begynner å bli bekymret for at jeg alltid vil føle det slik. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hjelp ?

Anonymous poster hash: 691df...84e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

KONTAKT HAN!!!

Anonymous poster hash: 5885d...7fe
  • Liker 3
Skrevet

KONTAKT HAN!!!

Jeg vet ikke om han er singel eller i et forhold..

ts

Anonymous poster hash: 22371...a4f

Gjest Margit Spat
Skrevet

Så Google ham, søk opp adressen hans på telefonkataloger på nett og finn ut om det bor en dame på samme adresse, søk ham opp på Facebook og vær litt detektiv, da vel. Eller enda bedre: innse at du høyst sannsynlig har laget deg et glansbilde av ham i ditt eget hode. Det er ingen ting som heter "den eneste rette". Det finnes folk vi passer bedre og dårligere sammen med, men det er ikke en bestemt person som er forutbestemt av skjebnen for deg.

Skrevet

Så Google ham, søk opp adressen hans på telefonkataloger på nett og finn ut om det bor en dame på samme adresse, søk ham opp på Facebook og vær litt detektiv, da vel. Eller enda bedre: innse at du høyst sannsynlig har laget deg et glansbilde av ham i ditt eget hode. Det er ingen ting som heter "den eneste rette". Det finnes folk vi passer bedre og dårligere sammen med, men det er ikke en bestemt person som er forutbestemt av skjebnen for deg.

Men hvorfor klarer jeg ikke å glemme han her? Det er til å bli sprø av.

Gjest Margit Spat
Skrevet

Som sagt, jeg tror du har laget et glansbilde av hvor perfekt han var for deg. Da gjør du det vanskelig for deg selv å glemme ham.

Skrevet

Jeg tror også du har satt denne mannen på en pidestall og jeg tror neppe virkeligheten nå kommer til å matche de følelsene du har bygget opp i så lang tid uten han.

Eneste måten å finne ut av det der på er å finne ut om det kan bli noe mer mellom dere.

Jeg hadde en sånn jeg også for noen år siden, en som jeg gikk og tenkte på og drømte om i to år. Da han endelig kom til meg så var det som om pidestallen ble revet ned og ballongen sprakk eller noe sånt. Det var heldigvis sånn for oss begge to, så vi skiltes som venner.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje jeg trenger å møte han igjen. Det ville kanskje vært fint, om jeg får muligheten til det. Da kunne jeg få muligheten til å se om jeg er så forelsket i han i det virkelig liv.. ?

ts

Skrevet

og det ville vel hjulpet meg videre

Skrevet

Kanskje jeg trenger å møte han igjen. Det ville kanskje vært fint, om jeg får muligheten til det. Da kunne jeg få muligheten til å se om jeg er så forelsket i han i det virkelig liv.. ?

ts

Jeg møtte en gutt en gang som jeg ble hodestups forelsket i.Da han flyttet til et sted langt borte hadde jeg kjærlighetssorg i flere år,og sammenlignet alle jeg møtte med ham.

Etter mange år møtte jeg ham tilfeldigvis igjen en kveld ute på byen. Det endte med at vi tok opp igjen tråden,begynte å date og til slutt ble et par.Da innså jeg at han var langt i fra så fantastisk som jeg trodde..Sier ikke dette er tilfellet med deg og han du skriver om,men når man er så forelsket at man tenker på noen daglig selv om det er år siden man sist så personen,da er det lett for å ende med et glansbilde, som andre her skriver.

Skrevet

Jeg møtte en gutt en gang som jeg ble hodestups forelsket i.Da han flyttet til et sted langt borte hadde jeg kjærlighetssorg i flere år,og sammenlignet alle jeg møtte med ham.

Etter mange år møtte jeg ham tilfeldigvis igjen en kveld ute på byen. Det endte med at vi tok opp igjen tråden,begynte å date og til slutt ble et par.Da innså jeg at han var langt i fra så fantastisk som jeg trodde..Sier ikke dette er tilfellet med deg og han du skriver om,men når man er så forelsket at man tenker på noen daglig selv om det er år siden man sist så personen,da er det lett for å ende med et glansbilde, som andre her skriver.

Ja, jeg har sikkert skapt meg et glansbilde av han. Han var kjent for å være tidenes "player", og alle advarte meg mot han. Hørte masse dritt osv. Det gjorde meg redd for å bli såret/bedratt, så jeg turte ikke å bli sammen med han. Han sluttet aldri å ta kontakt med meg. Det endte med at jeg kuttet all kontakt. Siden så mange jenter hadde brent seg på han fra før, ville ikke jeg bli neste i rekken. Jeg angrer sånn på at jeg ikke lyttet til meg selv istedenfor alle andre. Nå får jeg jo aldri vite om vi hadde passet bra sammen, men jeg må komme meg videre. Vet bare ikke hvordan.. Det føles håpløst. Jeg blir snart sprø av å ikke få han ut av hodet.

ts

Skrevet

Ja, jeg har sikkert skapt meg et glansbilde av han. Han var kjent for å være tidenes "player", og alle advarte meg mot han. Hørte masse dritt osv. Det gjorde meg redd for å bli såret/bedratt, så jeg turte ikke å bli sammen med han. Han sluttet aldri å ta kontakt med meg. Det endte med at jeg kuttet all kontakt. Siden så mange jenter hadde brent seg på han fra før, ville ikke jeg bli neste i rekken. Jeg angrer sånn på at jeg ikke lyttet til meg selv istedenfor alle andre. Nå får jeg jo aldri vite om vi hadde passet bra sammen, men jeg må komme meg videre. Vet bare ikke hvordan.. Det føles håpløst. Jeg blir snart sprø av å ikke få han ut av hodet.

ts

Så du lurer på om du hadde passet sammen med "tidenes player" som "alle advarte" deg mot...

Ja, forstår godt at du ikke klarer slippe tanken på en slik prince charming :P

Dere hadde nok ridd romantisk rundt på en hvit hest mot solnedgangen hver kveld ;)

Anonymous poster hash: d95ae...d6c

• Liker 3
Skrevet

Har også blitt hodestups og berusende forelsket/betatt i et par stykker. Som jeg tidvis sneier så vidt innom i tankene selv om jeg er lykkelig gift og har verdens fineste unger. Men jeg googla dem her en kveld og satte nesten teen i vrangen, de var overhodet ikke så kjekke som jeg hadde fått for meg. Så mange timer med dagdrømming, håp og fortvilelse jeg hadde med de gutta. Man maler seg et perfekt ogkkomplett virkelighetsfjernt bilde.

Og du, det finnes ingen mr right hvor man har sommerfugler i magen i 50 år. Man må alltid jobbe med forholdet for å ha det bra sammen :-)

Men siden du er singel så syns jeg du skal kontakte ham. Det verste du kan få er et nei ;-)

Anonymous poster hash: 7cded...a9f

Skrevet

Så du lurer på om du hadde passet sammen med "tidenes player" som "alle advarte" deg mot...

Ja, forstår godt at du ikke klarer slippe tanken på en slik prince charming :P

Dere hadde nok ridd romantisk rundt på en hvit hest mot solnedgangen hver kveld ;)

Anonymous poster hash: d95ae...d6c

Jeg er vel håpløs..

Har også blitt hodestups og berusende forelsket/betatt i et par stykker. Som jeg tidvis sneier så vidt innom i tankene selv om jeg er lykkelig gift og har verdens fineste unger. Men jeg googla dem her en kveld og satte nesten teen i vrangen, de var overhodet ikke så kjekke som jeg hadde fått for meg. Så mange timer med dagdrømming, håp og fortvilelse jeg hadde med de gutta. Man maler seg et perfekt ogkkomplett virkelighetsfjernt bilde.

Og du, det finnes ingen mr right hvor man har sommerfugler i magen i 50 år. Man må alltid jobbe med forholdet for å ha det bra sammen :-)

Men siden du er singel så syns jeg du skal kontakte ham. Det verste du kan få er et nei ;-)

Anonymous poster hash: 7cded...a9f

Takk for svar:). Ja, jeg har nok skapt meg et glansbilde av han. Jeg lurer så mye på hvordan det ville vært å møte han igjen! Lurer på om vi fremdeles hadde hatt den samme kjemien osv.

Nei, det er sant :)

Ja, hvis jeg tør.. Søkte han opp på facebook. Det står ikke om han er singel eller i et forhold. Man ser ikke statusen hans. Får se om jeg tør å kontakte han :)

ts

Skrevet

Jeg synes du skal kontakte han. Du lever en gang, har en sjangse. Den som intet våger, intet vinner osv. Ikke gi opp helt enda. Det er bedre å angre på noe man gjorde, enn å angre på noe man IKKE gjorde.

ELsker disse ordtakene, for de stemmer så hardt.

Jeg er i samme situasjon, og skal kontakte han snart.

Skrevet

Jeg synes du skal kontakte han. Du lever en gang, har en sjangse. Den som intet våger, intet vinner osv. Ikke gi opp helt enda. Det er bedre å angre på noe man gjorde, enn å angre på noe man IKKE gjorde.

ELsker disse ordtakene, for de stemmer så hardt.

Jeg er i samme situasjon, og skal kontakte han snart.

Åh, lykke til! Hvordan skal du gå frem?

ts

Skrevet

Gjør det enkelt, skal sende han en melding. Noe ala "Hei! Lenge siden sist, hvordan går det med deg? :)" Så tar han hintet.. skader jo ikke å prøve.

• Liker 1
Skrevet

Gjør det enkelt, skal sende han en melding. Noe ala "Hei! Lenge siden sist, hvordan går det med deg? :)" Så tar han hintet.. skader jo ikke å prøve.

Nei, spennende :) Lykke til. Får se om jeg er like tøff. Vet ikke hva jeg skal si i og med at jeg brøt kontakten? hmm :/

ts

Skrevet

Nei, spennende :) Lykke til. Får se om jeg er like tøff. Vet ikke hva jeg skal si i og med at jeg brøt kontakten? hmm :/

ts

Shit, jeg fikk svar nå!! Hadde ikke forventet det, og i hvert fall ikke så sent! Oh my…. Han spurte hvordan det stod til med meg osv. Blir helt skjelven.. har lenge gått og tenkt på å sende han en melding.. Tror han ble overrasket over at jeg fortsatt husker han..

Jeg håper du tar til deg motet og er like tøff som meg! Hvis ikke vil du sitte igjen å angre, frykter jeg.

Du behøver ikke å forklare med en gang hvorfor du brøt, men han kommer sikkert til å spørre, dakan du fortelle grunnen.

Lykke til!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...