Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2004 #1 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg har i det siste fått et voldsomt behov for omsorg og trygghet. Siden kjæresten min er veldig lite omsorgsfull, får jeg ikke utløp for dette. Jeg drømmer om nettene om at jeg ligger i armene til legen min, sjefen min eller andre litt eldre menn jeg kjenner. Det er ingenting seksuelt over det. Bare et behov for å føle trygghet og omsorg. Er dette unormalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 25. juli 2004 #2 Del Skrevet 25. juli 2004 Du er ikke unormal. Alle har behov for trygghet og nærhet. Vanskelig hvis man ikke har noen personer som man kan gi eller få kjærlighet av! kan du ikke prøve å snakke med kjæresten din om dette da? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 25. juli 2004 #3 Del Skrevet 25. juli 2004 Man får et sterkt behov for alle de tingene man trenger, men ikke får nok av. Sånn som mat, søvn,vennskap, omsorg etc. SÅ at du har et vbehov for dete r ikke noe rart i det hele tatt. Snakk med kjæresten din mo det du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2004 #4 Del Skrevet 25. juli 2004 Takk for gode tips. Vi har vært sammen i snart 6 år, og temaet har vært oppe flere ganger, så han kommer nok ikke til og forandre seg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå