AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Vet ikke om det er rette plassen, men prøver allikevel.. Jeg har bestandig vært ensom. Helt siden jeg var liten. Jeg er enebarn og aldri hatt så mange venner. Jeg har et par venner nå, men de er veldig opptatt med sin egen famile, egne barn, foreldre og søsken. De bor også et stykke unna, så det er sjelden vi treffes. Jeg har ikke barn og heller ikke noe ønske om å få barn selv. Jeg har et godt forhold til moren min, og føler egentlig at hun er den eneste jeg har. I en alder av noen-og-tretti tenker jeg mye på den dagen mine foreldre ikke er her mer. Da er jeg helt alene! Føler alle har noen, bortsett fra meg.. Flere som er i samme situasjon? Anonymous poster hash: a45f0...91e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Det er ikke nødvendigvis slik at man ikke føler seg ensom selv om man har sin egen familie også. Anonymous poster hash: bdc63...bed 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Nei det er vel ikke det.. Men da har man værtfall noen, uansett liksom.. Ikke noe god følelese uansett.. Anonymous poster hash: a45f0...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå