Felicia Skrevet 25. juli 2004 #1 Skrevet 25. juli 2004 _Dear citibank_ Cleints, _This Email was sennt by t_he Online-Citibank _server to veerify your_ _email_ adress_. You must complete this process by clicking on the_link _below_ and enteering in the smmall winddow your _Citibank ATM/Debit Card Number and CARD PIN that you use in_the local ATM. This is _done_ for Your protection -c- becourse some_of our members no_longer have access to their _E-MAIL_ addersses and we must verify it. Her er logikken slående. For at jeg skal bekrefte at e-postadressen min eksisterer ønsker de at jeg skal legge igjen mitt Visakort-nummer og pin-kode. Men det som er skummelt er at det faktisk er folk som går på slike svindelmailer og gjør nettop det :o
LilleBille Skrevet 25. juli 2004 #2 Skrevet 25. juli 2004 .. ja går du på noe sånt .. er det nesten så du fortjener å bli lurt..
Gjest agurk Skrevet 25. juli 2004 #3 Skrevet 25. juli 2004 Det værste er at jeg vet om noen som fint kunne gjort det!
Gjest Madam Felle Skrevet 25. juli 2004 #4 Skrevet 25. juli 2004 .. ja går du på noe sånt .. er det nesten så du fortjener å bli lurt..
Arkana Skrevet 25. juli 2004 #6 Skrevet 25. juli 2004 .. ja går du på noe sånt .. er det nesten så du fortjener å bli lurt.. Absolutt.
*Lene* Skrevet 25. juli 2004 #7 Skrevet 25. juli 2004 Er nok MANGE som går på dette...dessverre Men, som nevnt over, så fortjener man det nesten hvis man er sååå godtroende!
Icy Skrevet 26. juli 2004 #9 Skrevet 26. juli 2004 Vil tro det er MANGE som går på dette ja.... Men denblir broadcasted til meget mange personer også. Men er ikke noe genitrekk å svare på en slik mail gitt . . . .
Gjest Moonshadow Skrevet 26. juli 2004 #10 Skrevet 26. juli 2004 Er det ikke sant da? Hva vil skje med panga mine nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå