Gå til innhold

Like før jeg bare spør noen om de vil ha sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært singel i snart et år og jeg er fulstendig utsulta på kos, berøring og sex. Jeg savner nærheten noe inn i hampen og nå har det rett og slett begynt å gjøre meg deppa. Vil at noen skal begjære meg og ta på meg. Selv om jeg trives godt alene er mangelen dette noe som plager meg.

Men - jeg er ikke ei som bare har sex med folk. Jeg har hatt en sexpartner i løpet av hele mitt liv (er 27), og jeg er sjenert når det gjelder både flørting og det å vise frem kroppen min. Samtidig vil jeg egentlig bare ha sex med en jeg er forelsket i...

Nå er imidlertid nærhetssavnet så sterkt at jeg lurer på om jeg snart bare skal prøve å få meg noe med en som jeg syns er litt kjekk og håpe jeg får litt kos på kjøpet. Er imidlertid veldig redd for at dette bare vil gjøre situasjonen enda værre for meg i etterkant.

Hva gjør dere andre for å dekke dette behovet? Og hvordan er det å bare treffe noen for sex, dere som har gjort dette noen ganger?

Anonymous poster hash: 88e06...4ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en venn og elsker som dekker disse behovene hos meg, og vi har et fantastisk godt forhold både i og utenfor senga. Selvsagt kan det være svært vanskelig, nær sagt umulig, å finne noen man har en så god kjemi med for slike "opplegg", og der har jeg nok dessverre ingen tips til deg.

Anonymous poster hash: 82791...f8d
Skrevet

Jeg har en venn og elsker som dekker disse behovene hos meg, og vi har et fantastisk godt forhold både i og utenfor senga. Selvsagt kan det være svært vanskelig, nær sagt umulig, å finne noen man har en så god kjemi med for slike "opplegg", og der har jeg nok dessverre ingen tips til deg.

Anonymous poster hash: 82791...f8d

Ja, det hadde vært noe!

Skrevet

Ja, men ikke med deg.

Anonymous poster hash: b5ecd...052
Skrevet

Ja, det hadde vært noe!

Når fikk du din første kjæreste? Var det et savn før du fikk kjæreste?

Anonymous poster hash: 78090...21c

Skrevet

Skaff deg en eller flere fuckfriends. Det funker supert :D

• Liker 1
Skrevet

Når fikk du din første kjæreste? Var det et savn før du fikk kjæreste?

Anonymous poster hash: 78090...21c

Jeg var 15, så kan ikke si at det var et savn på den samme måten nei..

Skrevet

Skaff deg en eller flere fuckfriends. Det funker supert :D

Har du oppskriften på hvordan fixe dette, kommer du til å bli en veeeeeeldig rik mann. Tror det er enklere å vinne i Lotto. Tipper du?

Har vært singel i over ett år, og ingen antydning til hverken fuckfriend eller kjæreste her i gården. Vurderer snart om jeg bare skal begynne å spørre tilfeldige damer på gata om de vil ha sex med meg jeg og.

Eller i det minste bare la meg holde rundt de litt.

Haha, men da blir man vel enten lagt inn eller buret inn :(

Trenger bare å blåse ut litt frustrasjon, men er snart der at jeg driter i hele greiene og bare jobber mer i steden for å få bedre råd. Så ta noen heisaturer i året til østeuropa i steden.

Anonymous poster hash: c7714...165

• Liker 1
Skrevet

Har du oppskriften på hvordan fixe dette, kommer du til å bli en veeeeeeldig rik mann. Tror det er enklere å vinne i Lotto. Tipper du?

Har vært singel i over ett år, og ingen antydning til hverken fuckfriend eller kjæreste her i gården. Vurderer snart om jeg bare skal begynne å spørre tilfeldige damer på gata om de vil ha sex med meg jeg og.

Trenger bare å blåse ut litt frustrasjon, men er snart der at jeg driter i hele greiene og bare jobber mer i steden for å få bedre råd. Så ta noen heisaturer i året til østeuropa i steden.

Tenkte å foreslå at du kunne holde rundt meg, helt til jeg kom ned til østeuropa-utsagnet ditt...

• Liker 8
Skrevet

Ja, det hadde vært noe!

Har du prøvd Tinder?

Anonymous poster hash: 67f3c...ad1

• Liker 1
Skrevet

Støtter ideen om østeurpa. Mye penere og ikke minst mer familie orienterte damer deri gården ja ....

Mye bra på sørlandet og for den som liker dialekta! :)

• Liker 2
Skrevet

Haha må si jeg har det sånn til tider. Litt for mye driv i kroppen om dagen

Skrevet

Støtter ideen om østeurpa. Mye penere og ikke minst mer familie orienterte damer deri gården ja ....

Helt til de drar hit tjuvpakk-familien sin..

Anonymous poster hash: d62a6...71b

• Liker 2
Skrevet

Du synes ikke byen er et bedre alternativ?

Til TS, håper det ordner seg for deg.

• Liker 1
Skrevet

Nå er imidlertid nærhetssavnet så sterkt at jeg lurer på om jeg snart bare skal prøve å få meg noe med en som jeg syns er litt kjekk og håpe jeg får litt kos på kjøpet.

Gjør det.

Skrevet

Velkommen til singel-livet :plystre: . Ett år er jo ingenting. Det er bare å smøre seg med tålmodighet!

Skrevet

Du synes ikke byen er et bedre alternativ?

.

Joda, både byen og Sørlandet som noen nevnte over her er sikkert fint det. Men hva i alle dager har det med saken å gjøre? Har prøvd byen masse jeg, funker like dårlig som nettdating og alt annet. Koster masse tid og penger, og det eneste man oppnår er avslag og avvisning. Har like trua hver gang, og ender opp like tomhendt hver gang. Hvorfor i alle dager skal man fortsette med noe som ikke funker?

Derfor jeg lurer på om det bare er bedre å kaste inn håndklet, og heller spare pengene fra byn og ta noen heisaturer østover i året i steden. Sier ikke st jeg kommer til å gjøre det, men fristelsen er stor. Evig sølibat er ikke OK så lenge det ikke er selvvalgt.

Og om jeg skulle finne på å gjøre det, hva er problemet?

• Liker 1
Skrevet

For min del går det helt fint å bare ha sex så lenge det er kun nærhet og sex jeg savner. Men om jeg er i en periode der jeg egentlig ønsker meg en kjæreste har jeg en tendens til å legge mer i det enn kun sex. Så da må jeg holde meg unna :)

Anonymous poster hash: 26886...31a
  • Liker 1
Skrevet

Nå har jeg vært singel i snart et år og jeg er fulstendig utsulta på kos, berøring og sex. Jeg savner nærheten noe inn i hampen og nå har det rett og slett begynt å gjøre meg deppa. Vil at noen skal begjære meg og ta på meg. Selv om jeg trives godt alene er mangelen dette noe som plager meg.

Men - jeg er ikke ei som bare har sex med folk. Jeg har hatt en sexpartner i løpet av hele mitt liv (er 27), og jeg er sjenert når det gjelder både flørting og det å vise frem kroppen min. Samtidig vil jeg egentlig bare ha sex med en jeg er forelsket i...

Nå er imidlertid nærhetssavnet så sterkt at jeg lurer på om jeg snart bare skal prøve å få meg noe med en som jeg syns er litt kjekk og håpe jeg får litt kos på kjøpet. Er imidlertid veldig redd for at dette bare vil gjøre situasjonen enda værre for meg i etterkant.

Hva gjør dere andre for å dekke dette behovet? Og hvordan er det å bare treffe noen for sex, dere som har gjort dette noen ganger?

Kjenner meg veldig igjen i innlegget ditt, og jeg er mann. Har gått flere år siden jeg har vært intim med noen da tilfeldig sex ikke er greia... og siden inntak av alkohol som forutsetning for å komme i prat gjør at jeg mister interessen før jeg får begynt, er altså ikke sjekking på byen slik det vanligvis foregår, noe for meg.

...og nærhet og fortrolighet er like så viktig. Egentlig er det vel selve grunnlaget for å dele seksualiteten min med noen. Kos, evnen til å gi og ta imot, dele ømhet, innerste tanker og følelser. Sex for meg starter i hjertet, det er bare når jeg har blitt veldig glad i ei dame og har blitt ordentlig kjent, da... har hatt litt erfaring med å åpne meg seksuelt før jeg har blitt godt kjent med vedkommende, og det har manglet den respekten som er den eneste forutsetning for meg. Kan godt være litt "desperat" etter nærhet og sex innimellom, .... men nettopp fordi jeg har opplevd den dypere kjærligheten er jeg ikke komfortabel med å gjøre det på den tilfeldige måten :-) med mindre jeg plutselig skulle slumpe på og treffe noen som har de samme forutsetningene som meg da, sånn tilfeldig :-) men det vil jeg gjerne forsikre meg om før jeg hopper :-) Har forøvrig vært i et svært langt forhold.

Er på mange offentlige aktiviteter på byen, omgås mange og kommer i prat med damer stadig vekk, men det tar tid... :-) har vel egentlig kommet frem til at det er når jeg kjenner at jeg har blitt riktig vant til å trives fullt ut i mitt eget selskap (noe jeg har masse erfaring med nå) at jeg da er klar for å møte noen som også gjør det samme :-)

Og at denne tiden alene har vært nyttig i den forstand at den har vist meg hva jeg kan tenke meg å bringe videre av kvaliteter jeg oppdaget i meg selv i det lange forholdet jeg var i og hvilke kvaliteter jeg har lyst til å finslipe litt :-) og hvordan det skal gjøres, føler jeg meg mer bevisst på nå som jeg faktisk har vært alene denne tiden. Ser nå at det har vært en svært nyttig tid.

Anonymous poster hash: 5f53b...b0d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...