Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber med kun menn og neste helg er det julebord. Min kjæreste føler seg ikke komfortabel med at jeg skal dra dit da jeg er den eneste jenta der. I mine øyne ser jeg ikke helt problemet da dette kun er mine kollegaer, men min kjære ser det ikke helt på samme måte. Mitt spørsmål er da; hadde du gått på julebordet likevel? Og hadde du følt deg komfortabel med at din kjære hadde dratt på julebord med kun det motsatte kjønn?

Anonymous poster hash: 0bf7f...1ce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og ja.

Anonymous poster hash: da99a...38a
  • Liker 6
Skrevet

Ærlig talt. Ja jeg hadde reist på julebord allikevel. Om han stoler såpass lite på deg, så er det dumt.

Anonymous poster hash: 56200...139
  • Liker 2
Skrevet

Beklager, postet under feil kategori!

Skrevet

Synes det er greit at han synes det er ubehagelig(er vel strengt tatt ett sunnhetstegn:P), men om det kommer i kategorien nekting eller sinne ut av det, så blir det noe annet. Spør om det er noe du kan gjøre for at det skal bli bedre, foruten om å ikke dra selvsagt.

Straks det kommer nektig av sånne sosiale greier så minner det meg umiddelbart om psykopater og da setter jeg meg på bakbena for moren min var ute for en sånn. Kjæresten min synes ikke akkurat det er kjempeskøy om jeg drar på fest med en kompis og han ikke er med av en eller annen grunn, men han nekter meg ingenting. Og det går jo selvsagt andre veien også.

Anonymous poster hash: 45bf3...2df
  • Liker 1
Skrevet

Er nesten bra at han reagerer litt, han bryr seg jo! Men altså, stoler han på deg så bør det ikke være noe problem. Hadde såklart dratt uansett.

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobber med kun menn og neste helg er det julebord. Min kjæreste føler seg ikke komfortabel med at jeg skal dra dit da jeg er den eneste jenta der. I mine øyne ser jeg ikke helt problemet da dette kun er mine kollegaer, men min kjære ser det ikke helt på samme måte. Mitt spørsmål er da; hadde du gått på julebordet likevel? Og hadde du følt deg komfortabel med at din kjære hadde dratt på julebord med kun det motsatte kjønn?

Jeg jobber med bare kvinner. Jeg styrer unna julebordet av helt andre grunner enn at det er fare for noe som helst. For kona er det uansett ikke noe problem. Men dette er kvinner som alle har kjæreste, er gift eller ikke interessert i noe annet en et julebord.

Jeg forstår godt typen din, han er usikker på seg selv og deg. Men jeg har noen spørsmål til deg, ts. Hvordan er du i slike settinger, drikker du, fester du, blir du fin i formen eller way beyond ? Og hvordan er mennene på jobben din, både med drikking og oppførsel ellers? Det har jo litt å si for hvordan vi svarer deg her inne. Trenger litt mer info. :)

Skrevet

Vel, hadde han tenkt på å være utro så hadde han gjort det uansett om det var et julebort med bare kvinner eller et julebort med få kvinner.

Min er på julebord nå og det er kvinner der også. Han er veldig langt unna, men føler jeg stoler på han

Anonymous poster hash: 0343f...899
Skrevet

Jeg jobber med bare kvinner. Jeg styrer unna julebordet av helt andre grunner enn at det er fare for noe som helst. For kona er det uansett ikke noe problem. Men dette er kvinner som alle har kjæreste, er gift eller ikke interessert i noe annet en et julebord.

Jeg forstår godt typen din, han er usikker på seg selv og deg. Men jeg har noen spørsmål til deg, ts. Hvordan er du i slike settinger, drikker du, fester du, blir du fin i formen eller way beyond ? Og hvordan er mennene på jobben din, både med drikking og oppførsel ellers? Det har jo litt å si for hvordan vi svarer deg her inne. Trenger litt mer info. :)

Jeg drikker sjeldent alkohol så blir vel ikke mer enn et par glass vin, jeg er aldri på fylla og liker svært dårlig å være full. Mine kollegaer er en god blanding av festløver og rolige avbalanserte menn. Noen av de har damer men flesteparten av de er single. Dette er personer jeg kun kjenner profesjonelt og vi er i midten av 20årene alle sammen.

Skrevet

Jeg drikker sjeldent alkohol så blir vel ikke mer enn et par glass vin, jeg er aldri på fylla og liker svært dårlig å være full. Mine kollegaer er en god blanding av festløver og rolige avbalanserte menn. Noen av de har damer men flesteparten av de er single. Dette er personer jeg kun kjenner profesjonelt og vi er i midten av 20årene alle sammen.

Vel, da tenker jeg at det ikke er noe i veien for at du går på julebord. Så lenge du vet selv at alt går greit for seg så er dette noe typen din trenger å svette seg gjennom. Dette kan han modnes på.

Skrevet

ja og ja.. men Får han ikke være med? Trodde det var ganske så normalt å få med seg partner på julebord...

Anonymous poster hash: ff5f1...847
Skrevet

Det spørs nok hva slags type jobber julebordet er til, det sier ganske mye faktisk.

Anonymous poster hash: 9988a...958

Gjest brusmaskin
Skrevet

Om et julebord har 100% menn eller 50% menn spiller vel ingen rolle ? Hva er det han tror? At bare fordi det er ingen kvinner der eller at du er eneste kvinne der, så øker sjansen for at du er utro?

Skrevet

ja og ja.. men Får han ikke være med? Trodde det var ganske så normalt å få med seg partner på julebord...

Anonymous poster hash: ff5f1...847

Spørs vel hvordan julebord det er. Jeg var på julebord i går. 15 damer og 1 mann. Å ta med partner hadde vært sært

Anonymous poster hash: cf6f5...cbe

Skrevet

Er han redd for at det skal bli gangbang med alle gutta på jobben, eller?

Anonymous poster hash: 75d8e...c09
  • Liker 2
Skrevet

Nå blirre gængbæng!!

Sikker på at alle kollegene dine planlegger det :)

Anonymous poster hash: 9b78c...b5f

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber med bare menn og det er ikke et problem hos oss, ikke et tema en gang. Er på jobbreise ca 6 ganger i året med hele avdelingen og ca 1 gang kveld i mnd med happenings, middag osv på kveldene (obligatorisk). De gangene det faktisk er et issue hjemme er det fordi jeg klager over at det er kun menn jeg jobber med ;)

Anonymous poster hash: e04d3...027

• Liker 1
Skrevet

Han er vel redd for at du blir dritings og tar med 3 single gutter på do. Eller at du blir skjenket og tatt med på deres do. Helt naturlig frykt det.

• Liker 1
Skrevet

Han er vel redd for at du blir dritings og tar med 3 single gutter på do. Eller at du blir skjenket og tatt med på deres do. Helt naturlig frykt det.

Helt naturlig for sykelig sjalu mennesker som ikke klarer å stole på kjæresten sin.

Anonymous poster hash: 0343f...899

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du med hånden på hjerte kan si at det hadde vært helt greit at han hadde gått på julebord/annen fin annledning med kun kvinner så hadde jeg gått :)

Min mann jobber kun med damer, han har valgt og styre unna julebordene/fester. Dette er kun fordi han syns det er kjedelig å ikke ha noen mannfolk også med. Jeg hadde ikke nektet han, men syntest det er helt greit at han ikke ønsker å gå på disse julebordene :) Jeg stoler på han, men langt fra de damene rundt han. Å være eneste kjønnet har ofte gjort an en får mye oppmerksomhet (spesielt mannfolk i kvinnedominerende yrker. Kanskje ikke alle plasser, men hvor jeg har jobber hvertfall).

Snakk med han om det, er naturlig å være ukomfertabel. Men han kan ikke nekte deg, er opp til deg om du ønsker å gå.

Anonymous poster hash: 432cd...149

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...