Gå til innhold

Hvordan få mer respekt for kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg få mer respekt for kvinner? Jeg ser på kvinner som dumme og hysteriske. Men jeg ønsker å være en person som har respekt for alle typer mennesker, finnes det noen måte å forandre seg på?

Anonymous poster hash: 5d020...eb4
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli kjent med mange forskjellige kvinner personlig og bli ordentlig kjent med dem . så lærer du at alle er forskjellige, Noen veldig smarte. noen ikke fult så smarte og mange mange helt vanlige kvinner med flott personlighet.

Anonymous poster hash: c69cb...21c
  • Liker 6
Skrevet

Respekt er noe man må gjøre seg fortjent til.

• Liker 2
Skrevet

De ER dumme og hysteriske

Anonymous poster hash: 21252...d44
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Først kan du innse at slike enorme generaliseringer gjerne tilhører individer med lavere intelligens. Deretter kan du forsøke å utdanne deg litt mer. Når dette er gjort vil du kanskje komme til den konklusjon at dine tidligere teorier ikke hadde bunn i virkeligheten, og forkaste disse. Da har du oppnådd høyere innsikt og fått den respekten for kvinner som du burde hatt fra fødselen av. Respekt for din egen rase og medmennesker er noe smarte mennesker inntar med morsmelken.

:plystre:

Endret av Verify
  • Liker 9
Skrevet

Du må gjøre noe med din egen tankegang. Finn ut av hvorfor du synes det om kvinner. Prøv å bli ordentlig kjent med noen kvinner, eller snakk med en psykolog om det.

Du ser bare det du ønsker å se. Det er du som bestemmer hvem du vil ha respekt for, og om du skal ha respekt for noen. Synes det er veldig merkelig å sette kvinner i en bås og si at alle er dumme og hysteriske. Jeg har aldri møtt en dum og hysterisk kvinne. Kanskje du er veldig uheldig med kvinner du har kjent. Blir det samme som å si at for eksempel alle menn er dumme, og mangler empati og evne til å tenke lenger enn sin egen nese.

Anonymous poster hash: 71625...7f4
  • Liker 2
Skrevet

Jeg bare har bestemt meg for å respektere alle mennesker og gi alle en sjans. Veldig vanskelig å gjøre i praksis, men det kommer seg med trening.

Jeg er dame som ikke respekterer menn btw. Opplever de som dumme, drevet av drifter og selvsentrerte. Litt som veldig store unger.

Anonymous poster hash: 3bb2e...93f
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er dame som ikke respekterer menn btw. Opplever de som dumme, drevet av drifter og selvsentrerte. Litt som veldig store unger.

Anonymous poster hash: 3bb2e...93f

På seg selv kjenner man andre.

Anonymous poster hash: 64585...b22

• Liker 2
Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Og respektere kvinner bare fordi de er kvinner er tull.

Akkurat som å respektere menn bare fordi de er menn er tull.

Respekt gjør man seg fortjent til.

• Liker 1
Skrevet

Og respektere kvinner bare fordi de er kvinner er tull.

Akkurat som å respektere menn bare fordi de er menn er tull.

Respekt gjør man seg fortjent til.

Alle mennesker er like mye verdt og fortjener å bli respektert! Det er ikke noe man trenger å gjøre seg fortjent til, men noe alle har krav på gjennom menneskerettighetserklæringen.

Anonymous poster hash: 93170...461

Skrevet

Hvordan kan jeg få mer respekt for kvinner? Jeg ser på kvinner som dumme og hysteriske. Men jeg ønsker å være en person som har respekt for alle typer mennesker, finnes det noen måte å forandre seg på?

Anonymous poster hash: 5d020...eb4

Vær sosial og bli kjent med mange forskjellig kvinner i ulike miljøer, så ser du at kvinner er like ulike som dere menn, med forskjellig personlighet, meninger etc. :)

• Liker 1
Skrevet

Kvinner og menn er mennesker. Bare tenk på dem på lik linje i den forstand når man treffer folk for første gang. Noen en har til felles med osv. Høffelighet osv. Bare tenk på dem som du og meg, prøv å se forskjell på folk på den måten i hvem man liker.

• Liker 1
Skrevet

Folk flest er ganske teite. Eneste grunnen til at du ikke har samme problem med menn er at du er en.

Skrevet

Mulig du bare har truffet hysteriske dramaqueens? Hvis du treffer normale, oppegående damer så kommer vel respekten også

Anonymous poster hash: 43b1c...a47
  • Liker 1
Skrevet

Først kan du innse at slike enorme generaliseringer gjerne tilhører individer med lavere intelligens. Deretter kan du forsøke å utdanne deg litt mer. Når dette er gjort vil du kanskje komme til den konklusjon at dine tidligere teorier ikke hadde bunn i virkeligheten, og forkaste disse. Da har du oppnådd høyere innsikt og fått den respekten for kvinner som du burde hatt fra fødselen av. Respekt for din egen rase og medmennesker er noe smarte mennesker inntar med morsmelken.

:plystre:

Ohh, ble nesten tent av dette svaret.

+1.

Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Alle mennesker er like mye verdt og fortjener å bli respektert! Det er ikke noe man trenger å gjøre seg fortjent til, men noe alle har krav på gjennom menneskerettighetserklæringen.

Det er tull det er nok av mennesker som ikke fortjener respekt.

Man har ikke krav på respekt. Respekt gjør man seg fortjent til.

Og det at alle mennesker er like mye verd. Ja i den perfete verden ville det vært slik. Men i den virkelgie verden er det ikke slik. F.esk om du og Kronprins Haakon hadde vært på sykehuset og begge hadde trengt et hjerte hvem tror du hadde fått den. Svaret er Kronprins Haakon siden han har mer verdi en oss vanlige. Siden han er den neste Konge

Så det og si at alle er like mye verd er faktisk ikke sant.

Bare fordi du har greid å kommet deg ut av en kanal er ikke grunn til repsekt. Vil man ha respekt skal man gjøre seg fortjent til det.

Skrevet

Det er tull det er nok av mennesker som ikke fortjener respekt.

Man har ikke krav på respekt. Respekt gjør man seg fortjent til.

Og det at alle mennesker er like mye verd. Ja i den perfete verden ville det vært slik. Men i den virkelgie verden er det ikke slik. F.esk om du og Kronprins Haakon hadde vært på sykehuset og begge hadde trengt et hjerte hvem tror du hadde fått den. Svaret er Kronprins Haakon siden han har mer verdi en oss vanlige. Siden han er den neste Konge

Så det og si at alle er like mye verd er faktisk ikke sant.

Bare fordi du har greid å kommet deg ut av en kanal er ikke grunn til repsekt. Vil man ha respekt skal man gjøre seg fortjent til det.

Jeg har et helt annet syn en deg på dette, men i følge loven skal alle respekteres og det velger jeg å forholde meg til

Skrevet

Jeg har et helt annet syn en deg på dette, men i følge loven skal alle respekteres og det velger jeg å forholde meg til

Fortell oss mer om din store respekt for ABB og budskapet hans?

• Liker 1
Skrevet

Fortell oss mer om din store respekt for ABB og budskapet hans?

Jeg støtter overhode ikke meningen hans, men er jo et godt tegn at han faktisk ønsker å endre holdningen sin til kvinner.. Man kan respektere en person selv om man er uenig i hans/hennes meninger og synspunkter!

Skrevet

Jeg støtter overhode ikke meningen hans, men er jo et godt tegn at han faktisk ønsker å endre holdningen sin til kvinner.. Man kan respektere en person selv om man er uenig i hans/hennes meninger og synspunkter!

Men du har stor respekt for fyren? Til og med Tore Tvedt, som er stort sett enig i budskapet hans, har ingen respekt til overs for fyren. Men det har du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...