AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Eller er det bare mulig å se loggen på den enheten(pc/telefon) man har brukt?Anonymous poster hash: ae7f6...783
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Nei, de som vet hvordan det gjøres kan lett se nettloggen fra IP adressen til pcen din, om de har tilgang til nettverket. Hva slags sider har du kommet bort i da? Anonymous poster hash: 0bee6...ca3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Nei, de som vet hvordan det gjøres kan lett se nettloggen fra IP adressen til pcen din, om de har tilgang til nettverket. Hva slags sider har du kommet bort i da? Anonymous poster hash: 0bee6...ca3 Ikke noe snusk, men googler masse rart og har skrevet diverse tråder her på kg. Vil liksom ikke at samboer skal se alt hva jeg skriver på kg Anonymous poster hash: ae7f6...783
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Ikke noe snusk, men googler masse rart og har skrevet diverse tråder her på kg. Vil liksom ikke at samboer skal se alt hva jeg skriver på kg Anonymous poster hash: ae7f6...783 Åja, så lenge han ikke er veldig tech-savy eller er av den kontrollerende typen som må vite om alt du gjør så skal det gå greit. Man må streve litt for å få det til, for å si det mildt... Anonymous poster hash: 0bee6...ca3
Batteri Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Min samboer er en fyr som kan sånt. Har ingen problemer med det, ettersom han ikke er en snoker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå