AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Sånn har det ihvertfall blitt for meg! Før eksamensperioden startet, var jeg veldig flink til å ha med meg god lunch på skolen, spise god og sunn middag og unnet meg godteri i helgene.. Nå har dette snudd helt! Sitter på lesesalen nesten hele tiden for å lese til eksamene jeg har i desember.. Har allerede hatt 1 og skal ha 3 til. Går ofte på butikken og kjøper sjokolade eller noe annet digg + fine baguetter med noe pålegg og det er det jeg spiser for dagen. Når jeg kommer hjem om kvelden er jeg så sliten at jeg ikke orker å lage mat og trenger derfor noen tips til hva jeg kan ha med på lesesalen som er godt, billig og enkelt å lage Liker det meste, men nå er jeg super lei av egentlig ALT som er mat! Lei av spaghetti, lei av ditt og datt I tillegg er jeg super stresset for tiden og da spiser jeg gjerne sjokolade eller noe annet digg for å prøve og bli rolig, men problemet igjen er at jeg alltid sitter igjen med dårlig samvittighet når jeg har spist opp en hel sjokoladeplate.. Uff, veldig frustrerende! Anonymous poster hash: 03564...c5d
serara Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Vet ikke om dette akkurat hjelper da, men jeg pleier alltid å lage fruktsalat, pastasalat ol rundt eksamenstiden. Det kan lages i forkant, også smaker det så mye bedre enn søtsaker! Hvis du ønsker å ha noe som knaser, så er jo nøtter et godt valg også. Lykke til med eksamen! :D
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Vet ikke om dette akkurat hjelper da, men jeg pleier alltid å lage fruktsalat, pastasalat ol rundt eksamenstiden. Det kan lages i forkant, også smaker det så mye bedre enn søtsaker! Hvis du ønsker å ha noe som knaser, så er jo nøtter et godt valg også. Lykke til med eksamen! :D Takk! Gode tips :) Anonymous poster hash: 03564...c5d
listefyll Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Mine enkle favoritter på grove skiver: - avokado og kremost - røkelaks og kremost - makrell i tomat - mozzarella og tomat - spekeskinke og litt modnet ost - brie og tomat lers liker jeg å lage minipaier med forskjellig fyll. Nødmaten på butikken er imidlertid peanøttsmør, bananer og nøtter. For meg er det viktig at det er både grove karbohydrater og at det er en del fett. Føler det holder meg mett mye lenger. Blir fort sulten når jeg leser.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 Er også student og kjenner på det du skriver. Her er det jeg pleier å spise når jeg er stressa og har dårlig tid: - speltlefse med forskjellig pålegg, har du kylling fra dagen før kan du bruke det. Ellers er avokado, mozarella, tomat, og spekeskinke veldig godt sammen. - fallafel genialt og sunt, og lett å lage! Kan godt putte det her i speltlefse også, kjempegodt! -smoothie er veldig lett frokost -alltid ha nøtter og frukt tilgjengelig - knekkebrød med pålegg kan du fint ta med på skolen -middag: løksuppe er godt og enkelt, ulike salater, grov sandwich. Bare pass på at du faktisk spiser gjevnlig. Når jeg har mye på skolen glemmer jeg det litt og så ender det opp med at jeg er så sulten at jeg spiser noe lett og usunt.Anonymous poster hash: 7da73...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå