AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Jeg shoppet i dag, og inne på en klesbutikk spilte de musikk som jeg umiddelbart falt for. Jeg spurte ei som jobbet der, og hun sa at det var musikk av en komponist ved navn "Max Richard". Dessverre finner jeg ingenting når jeg googler, så da tenkte jeg at kanskje noen av dere kan hjelpe meg? Jeg husker ikke helt hvordan musikken var, men den var instrumental, og som en blanding av klassisk og ... tango? Mystisk og herlig musikk, i alle fall. Hjelp‼ Anonymous poster hash: 18794...5b6
Maleficenta Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Jeg shoppet i dag, og inne på en klesbutikk spilte de musikk som jeg umiddelbart falt for. Jeg spurte ei som jobbet der, og hun sa at det var musikk av en komponist ved navn "Max Richard". Dessverre finner jeg ingenting når jeg googler, så da tenkte jeg at kanskje noen av dere kan hjelpe meg? Jeg husker ikke helt hvordan musikken var, men den var instrumental, og som en blanding av klassisk og ... tango? Mystisk og herlig musikk, i alle fall. Hjelp‼Anonymous poster hash: 18794...5b6 Det er ikke max richter da. Britisk komponist?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Ja! Tusen, tusen takk‼ Nå reddet du helgen min‼ :D Anonymous poster hash: 18794...5b6
Maleficenta Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Ja! Tusen, tusen takk‼ Nå reddet du helgen min‼ :DAnonymous poster hash: 18794...5b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå