Berentsens Skrevet 1. desember 2014 #41 Del Skrevet 1. desember 2014 Hadde en flaske med Berentsens brus (Rosa Panter tror jeg faktisk at det var) ved siden av meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. desember 2014 #42 Del Skrevet 1. desember 2014 Fordi I'm gonna live forever 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. desember 2014 #43 Del Skrevet 1. desember 2014 Navnet er fra Space Trilogy av C. S. Lewis. Perelandra er et navn for planeten Venus, og er tittelen på bok nr to. Sitatet i signaturen er også hentet fra trilogien, men fra den første boka. Serien gjorde et sterkt inntrykk på meg, særlig de to første bøkene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 1. desember 2014 #44 Del Skrevet 1. desember 2014 Kom til Oslo som student. Synes vel egentlig at Oslo er et jævla høl og kommer meg ikke bort herfra med det første. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 1. desember 2014 #45 Del Skrevet 1. desember 2014 Tja, jeg har alltid vært reiselysten og en liten anarkist i hjertet -Colargol ville synge og dra ut på eventyr (men han savnet fortsatt familien). Da jeg valgte navnet var dette en drøm (11år siden nå!!), i voksnere alder har det blitt en virkelighet akkurat som med bjørnen. Og som med Colargol så har det blitt ganske mange eventyr jeg ikke kunne drømme meg til også, både fine drømmer og noen mareritt..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. desember 2014 #46 Del Skrevet 1. desember 2014 Tja, jeg har alltid vært reiselysten og en liten anarkist i hjertet -Colargol ville synge og dra ut på eventyr (men han savnet fortsatt familien). Da jeg valgte navnet var dette en drøm (11år siden nå!!), i voksnere alder har det blitt en virkelighet akkurat som med bjørnen. Og som med Colargol så har det blitt ganske mange eventyr jeg ikke kunne drømme meg til også, både fine drømmer og noen mareritt..! Var visst mitt favoritt barne-tv som bitteliten det Jeg har mitt brukernavn fordi alle jeg egentlig skulle ha var opptatt og så hadde jeg sola rett i øynene, så da ble det sola de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. desember 2014 #47 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg er faktisk en troende, men får langt ifra hjertestopp av nicket ditt;) Men har ikke tro på at tall har så stor makt over oss heller. Samme her, har heller ikke vært spesielt plaget av hjertestopp etter at jeg fikk se tallet. Jeg koblet over hodet ikke brukernavnet 99699 med tallet 666. Siden avataren er en bil, trodde jeg det var nummeret til en bilmodell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweg Skrevet 1. desember 2014 #48 Del Skrevet 1. desember 2014 fordi jeg har swag. ... eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. desember 2014 #49 Del Skrevet 1. desember 2014 det husker jeg kke For meg er Lurven et kattenavn. Hver gang jeg ser brukernavnet ditt, minner det meg om Margrethe Munthes barnesang Å, tenk at Gråpus har fire små. "En heter Sne, de andre tre er Sprett og Lurifaks og Lurven" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 1. desember 2014 #50 Del Skrevet 1. desember 2014 Samme her, har heller ikke vært spesielt plaget av hjertestopp etter at jeg fikk se tallet. Jeg koblet over hodet ikke brukernavnet 99699 med tallet 666. Siden avataren er en bil, trodde jeg det var nummeret til en bilmodell. Enda godt at det et flere av oss;) Skulle det Være at noen skulle få hjertestopp så må det jo fjernes,kan ikke ha et farlig brukernavn heller.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 1. desember 2014 #51 Del Skrevet 1. desember 2014 Godt spørsmål - det var vel det første som ramlet ned i hodet på meg da jeg skulle skrive det første innlegget mitt. Navnet betyr ingenting for meg, kjenner ingen som heter det, men det måtte bli noe jeg klarte å huske til neste gang jeg skulle logge inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. desember 2014 #52 Del Skrevet 1. desember 2014 For meg er Lurven et kattenavn. Hver gang jeg ser brukernavnet ditt, minner det meg om Margrethe Munthes barnesang Å, tenk at Gråpus har fire små. "En heter Sne, de andre tre er Sprett og Lurifaks og Lurven" ja har merket at mange katter heter det altså, men jeg er ikke så veldig pusete altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 1. desember 2014 #53 Del Skrevet 1. desember 2014 Alt jeg ville kalle meg var opptatt. Satt å drakk kaffe så da ble det kaffemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 1. desember 2014 #54 Del Skrevet 1. desember 2014 Det henger sammen med mitt tidligere brukernavn og det har troll i seg og fordi det er et bra ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 1. desember 2014 #55 Del Skrevet 1. desember 2014 Porque esta Flaca a mi me tiene locito... Kallenavn fra gode gamle dager. https://www.youtube.com/watch?v=_R8XkdFSJqM Elsker sangen. Også gode gamle dager her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 1. desember 2014 #56 Del Skrevet 1. desember 2014 Av en eller annen grunn tenkte jeg på Sølvpilen og Månestråle. Dessuten har jeg alltid hatt en slags fascinasjon for månen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. desember 2014 #57 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg er jo ingen Don Juan :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. desember 2014 #58 Del Skrevet 1. desember 2014 For å provosere de som ikke evner å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. desember 2014 #59 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg er jo ingen Don Juan :-) - men jeg tror mange damer liker deg likevel! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 1. desember 2014 #60 Del Skrevet 1. desember 2014 Mitt passer ganske godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå