Gjest Blomsterert Skrevet 11. desember 2014 #81 Del Skrevet 11. desember 2014 Er jo ikke noen DonJuan Kult :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 11. desember 2014 #82 Del Skrevet 11. desember 2014 Fordi Gloria i flere versjoner var opptatt. Og jeg glemte å kalle meg Zenobia Men nå får det stå som det står. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 11. desember 2014 #83 Del Skrevet 11. desember 2014 Var visst mitt favoritt barne-tv som bitteliten det Jeg har mitt brukernavn fordi alle jeg egentlig skulle ha var opptatt og så hadde jeg sola rett i øynene, så da ble det sola de. L ikte også det barne-tv. Her er Bjørnen Coralgol som kan synge dur og moll...husker du resten ?? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. desember 2014 #84 Del Skrevet 11. desember 2014 L ikte også det barne-tv. Her er Bjørnen Coralgol som kan synge dur og moll...husker du resten ?? :-D Nei, er også det eneste jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 11. desember 2014 #85 Del Skrevet 11. desember 2014 Nei, er også det eneste jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #86 Del Skrevet 11. desember 2014 Nei, er også det eneste jeg husker. Mener du egentlig å kalle deg Sola di? Skjønner ikke hva det menes med Sola de. Anonymous poster hash: 72365...9a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 11. desember 2014 #87 Del Skrevet 11. desember 2014 Fordi jeg ikke har noe sjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. desember 2014 #88 Del Skrevet 11. desember 2014 Hadde sola i øynene når jeg skulle lage profil her og bare sola alene var opptatt, så derfor ble det de etterpå. Skulle vel ha vært di tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 11. desember 2014 #89 Del Skrevet 11. desember 2014 Fordi jeg syntes Calypso/Tia Dalma fra Pirates of the Caribbean-filmene var litt kul... og fordi jeg ikke fant på noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #90 Del Skrevet 11. desember 2014 Godt spørsmål.. Jeg heter ikke Olaf engang Frozen. Anonymous poster hash: c4aba...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 11. desember 2014 #91 Del Skrevet 11. desember 2014 Frozen. Anonymous poster hash: c4aba...884 Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 12. desember 2014 #92 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Alt var opptatt, så har jeg en kopp som står masekopp på som jeg holdt på å drikke fra i prosessen. Endret 12. desember 2014 av masekopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. desember 2014 #93 Del Skrevet 12. desember 2014 Fordi jeg gikk på antibiotika når jeg laga første brukeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 12. desember 2014 #94 Del Skrevet 12. desember 2014 Fordi Gloria i flere versjoner var opptatt. Og jeg glemte å kalle meg Zenobia Men nå får det stå som det står. Du kan bytte da, Hvis Zenobia er ledig Ontopic: Fordi det faktisk er navnet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. april #95 Del Skrevet 26. april Gjest lurven skrev (På 29.11.2014 den 20.33): det husker jeg kke Å joda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 26. april #96 Del Skrevet 26. april Fordi det kom i mitt hode der og da og så senere skjønte jeg at det var kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 28. april #97 Del Skrevet 28. april Fordi jeg ikke er så stor, og litt hissig, og opprettet profilen da barna var små og jeg kunne identifisere meg med henne😂 Lille My er en livlig og egenrådig karakter i Moomin-universet, fylt med både sinne og lyst til eventyr. Med et lystig vesen og modig holdning blir hun en uunnværlig følgesvenn for mummitrollene på deres reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 28. april #98 Del Skrevet 28. april Jeg kan være flink pike og si at det er fordi jeg er så glad i blomster😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 28. april #99 Del Skrevet 28. april Fordi jeg liker nordisk mytologi og vikingtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. april #100 Del Skrevet 29. april Tror mest jeg ville at det skulle gi gode vibber😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå