AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Jeg skal på en fest neste helg, og lurer på følgende; Jeg skal ha en kort, sort enkel kjole og nude pumps. Bør jeg ha brune eller sorte strømpebukser?Anonymous poster hash: 8f531...9a6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Ts her Men jeg syns det blir sånn kontrast mellom de beige skoene og strømpene da? Eller?Anonymous poster hash: 8f531...9a6
Gjest Lille-pus Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 (endret) Kanskje den kontrasten blir litt mykere om du går for strømpebukser som ikke er helt sorte? Siden du ikke har all verden med tid så er det sikekrt greit å finne alternativ som er lett tilgjengelig vil jeg tro. Når du sier 'brun', hva tenker du på da? Kobberbrunt eller solbrunt? Beige sko til sort kjole er en utfordring i seg selv siden skoene er lyse og kjolen er sort, og strømpekledde legger og lår skal utgjøre en pen overgang mellom den mørke kjolen og de lyse skoene. Pierre Robert hadde i vår en fin farve som het 'Smoke'. Jeg vet ikke om den er tilgjengelig fremdeles, men dersom den er det så holde jeg en knapp på at den vil være fin. Her er den. Kanskje den kan gi et tips om farve i det minste Endret 29. november 2014 av Lille-pus
FantasDick Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Jeg hadde definitivt tatt nude strømper. Ser helt jævlig ut med sorte strømper i nude sko. 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Kanskje den kontrasten blir litt mykere om du går for strømpebukser som ikke er helt sorte? Siden du ikke har all verden med tid så er det sikekrt greit å finne alternativ som er lett tilgjengelig vil jeg tro. Når du sier 'brun', hva tenker du på da? Kobberbrunt eller solbrunt? Beige sko til sort kjole er en utfordring i seg selv siden skoene er lyse og kjolen er sort, og strømpekledde legger og lår skal utgjøre en pen overgang mellom den mørke kjolen og de lyse skoene. Pierre Robert hadde i vår en fin farve som het 'Smoke'. Jeg vet ikke om den er tilgjengelig fremdeles, men dersom den er det så holde jeg en knapp på at den vil være fin. Her er den. Kanskje den kan gi et tips om farve i det minste Hvis TS skal kjøpe noe fra den PR-serien, så tror jeg det blir finere med fargen Powder. Modellen på pakningen har jo t.o.m. nude pumps på... og ser jo veldig fint og fresht ut... :-)Anonymous poster hash: 9c4f0...cfd
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #7 Skrevet 30. november 2014 Takk for tips. Tror jeg likte både smoke og powder (kanskje powder blir finest i denne sammenheng?) Hilsen tsAnonymous poster hash: 8f531...9a6 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #8 Skrevet 30. november 2014 Powder er nok det beste valget ja... har brukt de selv, og de er skikkelig lekre på! :-)Anonymous poster hash: 9c4f0...cfd
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #9 Skrevet 30. november 2014 Ts her igjen Må dette bestilles på nett, eller finnes de ulike varianten på butikken? I så fall hvilke butikker har best utvalg? Anonymous poster hash: 8f531...9a6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #10 Skrevet 30. november 2014 Ts her igjen Må dette bestilles på nett, eller finnes de ulike varianten på butikken? I så fall hvilke butikker har best utvalg?Anonymous poster hash: 8f531...9a6 Meny og Ica Anonymous poster hash: 972f0...59e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #11 Skrevet 30. november 2014 Takker og bukker Anonymous poster hash: 8f531...9a6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #12 Skrevet 30. november 2014 Takker og bukker Anonymous poster hash: 8f531...9a6 Obs... veit om flere Meny og Ica som ikke har de... hvor bor du?Anonymous poster hash: 9c4f0...cfd
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #13 Skrevet 1. desember 2014 I Vestby Anonymous poster hash: 8f531...9a6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #14 Skrevet 1. desember 2014 I Vestby Anonymous poster hash: 8f531...9a6 Hmm... okei... du får bare lete rundt... veit om en butikk i Oslo som har de, men det blir vel litt langt..Anonymous poster hash: 9c4f0...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå