AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Bruker bare et solpudder fra Guerlain, tidligere brukte jeg primer og foundation, kuttet først ut primeren som jeg følte gjorde at foundation/pudderet ble for tykt og satt ujevnt. Deretter kuttet jeg ut foundationen, som jeg tror gjorde laget sminke for tykt og litt kakete. Brukte BareMinerals så det var jo ikke noe billig foundation heller. Når jeg bruker kun solpudderet synes jeg huden blir så mye jevnere og fargen holder hele dagen! Er dette uvanlig? Jeg har ikke noe spesiell type hud, verken fet eller tørr, tror den er ganske vanlig. Men de fleste bruker vel primer + foundation uansett? Anonymous poster hash: c0714...69f
Lady Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Jeg bruker alltid concealer eller concealer og mineral pudder eller foundation. Varierer litt. Når jeg ikke gidder å bruke så lang tid bruker jeg bare concealer med solpudder og rouge over.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Selv har jeg funnet ut at huden ser mye bedre ut (og jeg ser yngre ut og rynker blir mindre synlige) når jeg dropper foundation (har prøvd mange ulike merker og fargetoner). Primer drev jeg også med en stund, men det tror jeg er et unødvendig produkt, typisk skapt av kosmetikkbransjen. Har jeg noe jeg må dekke over, bruker jeg kun litt concealer. I tillegg bruker jeg litt solpudder, eller evt rouge. Anonymous poster hash: 42876...a66
frøken_øst Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Jeg føler at huden bare ser "skitten" ut, hvis jeg kun bruker solpudder og ikke jevner ut huden med foundation under. Så det funker sikkert best på de hvis som har helt jevn og fin hud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå