AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Når det nærmer seg mens og under mensen er det som indre demoner inntar kroppen min. Jeg inntar i denne perioden så pass mye søtsaker at jeg frykter at min helse skal ta skade av det. Jeg har det nemlig ikke slik ellersi måneden, men opp til en drøy uke har jeg det slik og det er ikke snakk om at jeg kan ta en drops eller kopp kakao og nyte den, nei jeg må ha mengder med søtt mens hormonene raser gjennom kroppen og jeg føler meg som et vilt dyr om jeg ikke får det. Normal mat smaker i denne tiden ingenting. Så når det er over er det som å skru av en bryter og jeg er mitt normale meg som kan trene spise sunt og ha en normal rytme. Plis hjelp meg noen, hva kan være galt med meg,meditasjon virker ikke(noe jeg elelrs er flink til), og jeg er helsemessig sjekket men ingenting galt er funnet. Hatt totimers sukkerpåvirkning men de fant ingenting galt. Hjelp dette forhindrer meg fra å ha et normalt forhold til andre mennesker og forhold er tikke til å snakke om. Jeg er to ulike mennesker,føles det som, og den ene hater jeg så inderlig. Kan hormoner avhjelpe dette? jeg nærmer meg 45 og kan det være hormoner som løper løpsk. isåall hva må jeg ta av tilskudd? Håper sterkt på noen virkbare tips da dette er uholdbart og jeg frykter livsstilsykdommer ;( Anonymous poster hash: a9bb5...b21
Gjest Makemeloveit Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Har dessverre ikke så mye peiling. Kjenner meg mye igjen og for meg kan det hjelpe med tyggis. Ofte er det ikke bare søtsug, men suget etter å tygge på noe. Prøv popcorn eller tyggis som smaker som snop
Minya Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Prøv også mango og andre veldig søte frukter når du får sånne sukker-anfall, det er mindre alvorlig enn hvitt sukker ihvertfall.
skruf Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 (endret) Prøv med tilskudd av krom, det skal funke mot søtsug. Det er nok PMS-monsteret som gjør sitt inntog og gir deg ukontrollert sug etter søtt. Endret 30. november 2014 av skruf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå