AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Hey hey hey! Var på date i går. Kjemien var der, og vi hadde det veldig hyggelig. Bedre enn forventet. VI var hos han, snakket og så på film. Jeg eskalerte (utrolig nok) fysisk, da jeg savnet litt nærhet og kos… veldig koselig! Så rotet vi… så ble det kleint, og jeg hastet meg hjemover. Han sa "Neida, bare å bli", men jeg måtte dra. Han spurte om han skulle følge meg noen sted - og det tenker jeg er bra? At han spurte om det.. Jeg sendte melding en stund senere etter besøket, og sa at det egentlig var hyggelig. Han sa han var enig, og la til at grunnen til at det ble kleint, var nettopp fordi vi gikk for fort frem - og det er jeg helt enig i. Jeg svarte med at han bare fikk si i fra om han ville ta en øl osv en dag. "Det skal jeg Så får du heller ta deg noe vin;)" fikk jeg til svar. (Sa forresten at jeg foretrakk vin i steden for øl i en bisetning hos han). Så ja.. har ikke hørt noe fra han i dag… Så egentlig tror jeg han er uintr, kanskje? Vi er 19 og 21 år. Anonymous poster hash: 17f38...6a7
serara Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Hvor lang tid siden dere var sammen på den daten til "i dag"? Har dere snakket via meldinger el. siden? Hvis det ikke har gått så lenge, tror jeg nok du bekymrer deg en smule mer enn nødvendig. Kanskje ta initiativet selv dersom du liker han?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Hvor lang tid siden dere var sammen på den daten til "i dag"? Har dere snakket via meldinger el. siden? Hvis det ikke har gått så lenge, tror jeg nok du bekymrer deg en smule mer enn nødvendig. Kanskje ta initiativet selv dersom du liker han? Jeg var på date hos han i går fra kl 17:30 til 20:30. Nei, jeg tok kontakt etter daten, så han får fadermeg få ut fingeren sjæl å ta kontakt hvis han vil treffe meg igjen. TS Anonymous poster hash: 17f38...6a7
lillsunshine Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 (endret) Jeg var på date hos han i går fra kl 17:30 til 20:30. Nei, jeg tok kontakt etter daten, så han får fadermeg få ut fingeren sjæl å ta kontakt hvis han vil treffe meg igjen. TS Anonymous poster hash: 17f38...6a7 CHILL jente! Det har ikke en gang gått en døgn, og du begynner å vurdere å droppe han fordi du mener det har gått for lang tid siden i går? For the record så var det jo som sa "vi kan ta en øl en dag", uten å definere noe fast tidspunkt eller spørre når. Du gir altså signal om at du det kan vere aktuelt å møte han en dag, men ikke gitt inntrykk av at det haster. Da blir det litt merkelig at du forventer at han skal ta kontakt allerede nå. La det gå noe dager, han tar helt sikkert kontakt. Endret 29. november 2014 av lillsunshine 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Stor tabbe av ts å ikke la han få knulle deg. Ikke rart han ikke gir lyd ifra seg nå. Anonymous poster hash: 9b32a...843 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #6 Skrevet 29. november 2014 CHILL jente! Det har ikke en gang gått en døgn, og du begynner å vurdere å droppe han fordi du mener det har gått for lang tid siden i går? For the record så var det jo som sa "vi kan ta en øl en dag", uten å definere noe fast tidspunkt eller spørre når. Du gir altså signal om at du det kan vere aktuelt å møte han en dag, men ikke gitt inntrykk av at det haster. Da blir det litt merkelig at du forventer at han skal ta kontakt allerede nå. La det gå noe dager, han tar helt sikkert kontakt. Ja, sant, og jeg virket sikkert litt kald på slutten før jeg dro… får vente å se da. Men tenker at hvis han hadde vært intr, så hadde han jo foreslått tidspunkt? :S Anonymous poster hash: 17f38...6a7
Meline37 Skrevet 29. november 2014 #7 Skrevet 29. november 2014 Hey hey hey! Var på date i går. Kjemien var der, og vi hadde det veldig hyggelig. Bedre enn forventet. VI var hos han, snakket og så på film. Jeg eskalerte (utrolig nok) fysisk, da jeg savnet litt nærhet og kos… veldig koselig! Så rotet vi… så ble det kleint, og jeg hastet meg hjemover. Han sa "Neida, bare å bli", men jeg måtte dra. Han spurte om han skulle følge meg noen sted - og det tenker jeg er bra? At han spurte om det.. Jeg sendte melding en stund senere etter besøket, og sa at det egentlig var hyggelig. Han sa han var enig, og la til at grunnen til at det ble kleint, var nettopp fordi vi gikk for fort frem - og det er jeg helt enig i. Jeg svarte med at han bare fikk si i fra om han ville ta en øl osv en dag. "Det skal jeg Så får du heller ta deg noe vin;)" fikk jeg til svar. (Sa forresten at jeg foretrakk vin i steden for øl i en bisetning hos han). Så ja.. har ikke hørt noe fra han i dag… Så egentlig tror jeg han er uintr, kanskje? Vi er 19 og 21 år. Anonymous poster hash: 17f38...6a7 KJenner igjen hvor ubehagelig slike situasjoner er.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #8 Skrevet 29. november 2014 Noen fler innspill? Anonymous poster hash: 17f38...6a7
Gjest avocadoen Skrevet 29. november 2014 #9 Skrevet 29. november 2014 Noen fler innspill? Anonymous poster hash: 17f38...6a7 Du får ringe han i morgen og spørre hvordan det går. Det er ikke 1860 lengre, så en dame kan fint kontante en mann
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #10 Skrevet 29. november 2014 Du får ringe han i morgen og spørre hvordan det går. Det er ikke 1860 lengre, så en dame kan fint kontante en mann Ja, men jeg kontaktet han - som du sikkert ser i førstepost, rett etter besøket, og jeg føler ballen er på hans side.. hvis han vil møte meg igjen, er det jo han som bør kontakt ? Anonymous poster hash: 17f38...6a7
Gjest avocadoen Skrevet 29. november 2014 #11 Skrevet 29. november 2014 Ja, men jeg kontaktet han - som du sikkert ser i førstepost, rett etter besøket, og jeg føler ballen er på hans side.. hvis han vil møte meg igjen, er det jo han som bør kontakt ? Anonymous poster hash: 17f38...6a7 Jeg synes ikke det. Det må ikke være slik at man må ta kontakt annenhver gang. Kanskje han bare ikke er så glad i å sende mld og slikt? Og kanskje han føler det er du som må ta kontakt siden du dro fort hjem osv? Hvorfor la et eventuelt forhold glippe fordi du føler han må ta kontakt? 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #12 Skrevet 29. november 2014 Kanskje han tror du bare tok kontakt for å være snill? Og at "ta en øl en dag" var et tomt løfte? Han følte seg kanskje avvist da du bare stakk av? Poenget er at om du faktisk er interessert, så kan du ikke forlange at han skal ta kontakt med deg igjen nå. Hører du ikke fra ham, så kan du fint gjøre det selv, men vær i så fall konkret og ikke kom med "en dag", osv. Anonymous poster hash: 177c9...93c 1
Polly Ester Skrevet 30. november 2014 #13 Skrevet 30. november 2014 Ja, sant, og jeg virket sikkert litt kald på slutten før jeg dro… får vente å se da. Men tenker at hvis han hadde vært intr, så hadde han jo foreslått tidspunkt? :S Anonymous poster hash: 17f38...6a7 Og på sin side sitter han kanskje og tenker "om dama hadde vært interessert i noe konkret hadde hun vel spurt om å møtes en spesiell dag og ikke bare generelt" og så avblåst deg som ikke interessert...
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #14 Skrevet 30. november 2014 Jeg vil anbefale deg å ta kontakt hvis du er interessert i å treffe ham igjen. Man går glipp av mye gull hvis man bare sitter på gjerdet!Anonymous poster hash: d0448...8ce 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #15 Skrevet 30. november 2014 TS her. Takk for svar! Okey, men tenke siden etter at han kom da vi rotet, at han ville ha meg hjem, så da stakk jeg… Kanskje jeg skal sende en melding etterpå? Han burde jo også forestlått noe konkret da jeg sa han måtte gi lyd hvis han ville ta en øl en dag, for det kan jo neppe tolkes noe annet enn at jeg faktisk vil se han igjen. Anonymous poster hash: 17f38...6a7
Polly Ester Skrevet 30. november 2014 #16 Skrevet 30. november 2014 Hvis det var snakk om øl og ikke kaffedate f.eks så kan det hende du ikke hører noe fra han før evt mot neste helg da? Hvis ikke dere kan treffes å ta en øl eller to i ukedagene? Så du kunne vel kanskje sende en melding og si at ølinvitasjonen like så godt kunne gjøres om til en kaffedate og så spørre om han vil møte deg på en konkret dag? Så har du i hvert fall prøvd?
sjonkelrolf Skrevet 30. november 2014 #17 Skrevet 30. november 2014 Han burde jo også forestlått noe konkret da jeg sa han måtte gi lyd hvis han ville ta en øl en dag, for det kan jo neppe tolkes noe annet enn at jeg faktisk vil se han igjen. Anonymous poster hash: 17f38...6a7 Sant det, som flere sier er "ta en øl en dag" gjerne et intetsigende, tomt løfte, noe man kan si uten å egentlig mene det.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #18 Skrevet 30. november 2014 Oppdatering: han sa han ikke kunne møte meg fordi han følte det ble rart, haha.. for en raring. fair enough, men han var nok ikke min type uansett. Har en annen date på tirsdag. og dessuten kommer han fyren jeg ikke klarer å glemme, hjem i desember som jeg gleder meg til. må bare si jeg elsker "kjærlighetslivet"……. Anonymous poster hash: 17f38...6a7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #19 Skrevet 30. november 2014 Du skulle ikke stukket av etter sex Anonymous poster hash: 44f6b...433
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #20 Skrevet 30. november 2014 Du skulle ikke stukket av etter sex Anonymous poster hash: 44f6b...433 Eller.. jeg skulle ikke gått så langt som å eskalere fysisk. Tror egentlig grunnen til at jeg var så frempå, var nettopp fordi jeg ikke helt anså han som en potensiell kj.materiale.. ville feks aldri gjort det med han fyren som kommer hjem i desember (en jeg liker utrolig godt) Anonymous poster hash: 17f38...6a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå