AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #21 Skrevet 29. november 2014 Drittsekk. Men ikke din skyld. Min eks ble også utsatt for dette på en bar, hvor jeg også var. Hun var vennlig og snakket med en mann som henvendte seg til henne, og da fikk han det for seg at det bare var å kysse uten videre og trøkte tunga inn i munnen hennes og gikk rett avgårde. Klart han visste han gjorde noe galt, hvorfor ellers gå. Hun ble helt overumplet og satt ut. Noen er bare helt fjern. Anonymous poster hash: a3838...b2e 1
Gjest lurven Skrevet 29. november 2014 #22 Skrevet 29. november 2014 skjønner godt at du reagerer på dette, han har oppført seg dårlig, du burde gitt han et slag på kjeften
Gjest Olivia Benson Skrevet 29. november 2014 #23 Skrevet 29. november 2014 (endret) Er enig i at man ikke trenger å bagatellisere dette. Han gikk over streken og jeg skjønner at du reagerte. Jeg hadde også syntes det var ubehagelig, spesielt siden det er en kollega som du skal forholde deg til senere. Endret 30. november 2014 av Ann Christin 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #24 Skrevet 29. november 2014 Hei. Var på et julebord med jobben i går. Når klokken var rundt 01.00 danset alle og koset seg og var i god form..det var kun 3 mannlige kolleger på julebordet der resten var damer.. Da vi alle sto og danset rundt på gulvet ble låten "puls" av karpe diem spilt og etter sangen sa en av de kvinnelige kollegene på tull til han mannlige som stod atmed oss"gir du henne noe puls"..i neste øyebligg tar han tak i meg og kysser meg på munnen uten at jeg får tid til å reagere...jeg ble så paff og satt ut.. ble sittende på en stol en stund etterpå og tenke..og da tenkte jeg på hvor respektløs det var og at han vet jeg har en kjæreste og fordi jeg syntes d var ekkelt. Da hun kvinnelige kollegaen spurte meg hva det var siden hun så det var noe som plaget meg gråt jeg og sa det som skjedde og hun hentet tak i han som gjor det og da sa han beklager til meg og at han egentlig skulle kysse meg på kinnet... Resten av denne gjengen dro ut på byen og jeg ble hentet og dro hjem da jeg var trist og ikke orket..jeg fortalte dette til kjæresten min og han hadde lyst å ringe han men han gjor ikke dette...dette plager meg fortsatt dagen derpå. Jeeg føler litt skyldfølelse selv om jeg ikke fikk reagert da det skjedde..d kunne aldri falle meg inn å kysse den mannen...... Noen andre som har liknende erfaringer? Takker for svar Anonymous poster hash: 04a12...146 Jeg var i samme tilfelle da kjæresten min ble kysset av en venninne. Vi var ikke offisielt kjærester, men omtrent sammen. Jeg var ute med en venninne, og kjæresten min dro ut en annen plass. Vi ble enige om at jeg skulle bli med å hente han også kjøre hjem til han etterpå. Når vi dro hjem husker jeg kjæresten min satte seg ned forran meg, og sa han måtte fortelle meg noe. Han fortalte at han hadde blitt kysset av si bestevenninne (nei det er ikke greit uansett hvor gode venner man er når man er sammen med noen) + hun hadde type. Han forventet ikke dette, og plutselig kysset hun henne fordi hun var glad for å se han. Han var ærlig, og jeg stoler på at han var det ettersom han sa det med en gang vi kom hjem. Det har aldri vært noe seksuelt mellom de to hverken før eller senere. Ja det var selvfølgelig ikke greit av henne, men hva skulle kjæresten min gjøre når hun hivde seg over kysset og trakk seg like fort tilbake? Ikke tenk på det, du var ærlig og oppriktig med kjæresten din. Du dro der ifra, og dro hjem og sa hva som hadde skjedd... Ikke tenk noe mer på det Anonymous poster hash: c848d...c75
FruRaeder Skrevet 29. november 2014 #25 Skrevet 29. november 2014 Det var ikke riktig av han. Han burde ikke gått over dine intimgrenser, men du gjør det bare verre for deg selv ved å lage en stor sak over dette. Du trenger slettes ikke ha dårlig samvittighet, og kollegaen gjorde det rette og ba om unnskyldning for en feil han gjorde. Han er ikke en ondskapsfull mann. (Så vidt jeg vet.) De eneste som er "fuckheads" her, er de som påstår vold er svaret. 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #26 Skrevet 29. november 2014 Jeg hadde blitt paff. Hadde gitt blaffen i ettertid og i hvertfall ikke begynt å grine. Jeg synes det er å gå langt over streken å kysse en kollega. Bare velg å drite i det.Anonymous poster hash: 7e004...e84
daizzy Skrevet 29. november 2014 #27 Skrevet 29. november 2014 TS her... Er veldig enig i at vold abslolutt ikke er løsningen... Men man er forskjellig og man reagerer forskjellig..jeg kan ikke nå for at jeg satt igjen med den følelsen jeg hadde etter...først ble jeg helt paff og etter noen minutter fikk jeg en ekkel følelse da det føltes ubehagelig å bli kysset av andre enn kjæresten min... Men det er flott at han sa unnskyld og jeg skal legge dette bak meg. Mrn man må få lovt å reagere slik man vil (uten vold). 1
Gjest Skrevet 30. november 2014 #28 Skrevet 30. november 2014 Tråden er ryddet for oppfordring til vold og svar til disse. Ann Christin, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå