AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Hey! Jeg har tidligere handlet utstyr til å lage gelenegler hjemme fra Nail4U og neglemakeriet, men har problemer med å få de til å sitte. Derfor tenkte jeg å gi det et siste forsøk med nytt utstyr inkl. UV lampe fra et annet sted, i tilfelle det er utstyret det var noe galt med. Har noen erfaringer med We2Nails (Norge) evt andre steder? Anonymous poster hash: 8dc9c...c07
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Hva er prosedyren din når du legger negler? Det kan jo være noe du gjør galt, folk flest får jo ikke neglelakken til å vare tre dager liksom. Anonymous poster hash: f84fc...ca5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Jeg er veldig nøyaktig, god hygiene, og bruker f.eks dehydrator, primer osv. Men har prøvd et par ganger hvor jeg slurver og bruker bare halvparten av tiden, og neglene sitter like lenge (eller kort) da. Som regel faller den første av etter et par dager, og jeg synes det er alt for mye jobb for at de skal ramle av så fort. Men har du noen tips til steder man kan handle utstyr? Anonymous poster hash: 8dc9c...c07
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Snakket med en dame i syd Spania hun hadde fått påsatt gelnegler 5-6 uker tidligere og hadde både vasket tøy for hånd og laget mat/vasket opp, og neglene satt like perfekt som da de var nye. Men det som ikke var så vakkert var at neglene hadde vokst og hun hadde ikke gjort noe med etterveksten. Så noen negler er jo særs holdbare.Anonymous poster hash: 511b6...927
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Jeg kjøper alt mitt utstyr fra Kina, er jo som regel der fabrikkene ligger. Bruker ebay eller born pretty sin nettside. De eneste gangene jeg har opplevd at det ikke har sittet har jeg kommet borti hud og dermed ikke fått topplakken til å dekke alle kantene på fargen. Anonymous poster hash: f84fc...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå