AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Jeg er ikke så flink til å holde busken min pen utenom rundt sommeren. Nå skal jeg derimot begynne å svømme og se jo at jeg trenger en god opprenskning der nede før jeg omgås folk. Jeg bruker Veet hårfjerningskrem, men blir så sår og kvisete. Etter behandling har jeg forsøkt vanlig ansiktsfuktighetskrem for sensitiv hud, Aloevera, babyolje, bodyshop cocoabutter og spenol. Jeg ser helt kjøttkake ut i dagesvis, omtrent like lang tid det tar før håret vokser ut på nytt og jeg må påan igjen med ny hårfjerningskrem. Hva bruker dere? Anonymous poster hash: 6340d...760
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Sprit og fuktighetskrem Anonymous poster hash: 4d74e...632
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Sprit, svir ikke det noe forferdelig? Syntes det svir når jeg bruker aloevera. Kan Klorhexidin funke tro? Anonymous poster hash: 6340d...760
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Sprit, svir ikke det noe forferdelig? Syntes det svir når jeg bruker aloevera. Kan Klorhexidin funke tro? Anonymous poster hash: 6340d...760 Sånn vaskesprit til sexleketøy. Anonymous poster hash: 4d74e...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå