AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Nå har jeg begynt å se på sesong 4 på Watchseries.com. Jeg elsker Snooki and Jwoww. De sitt vennskap minner meg veldig om mitt og min bestevenninnes vennskap. Snooki er jo helt hysterisk morsom Hun har mange gode gullkorn. Selv om de er kjendiser, så ser man at de ikke er perfekte. De har sine problemer. Jeg har vært fan av Snooki siden 1 sesong av Jersey Shore. Morsom og crazy. Helt utrolig at Snooki som var den party jenta har lagt festingen på hylla og blitt en så god mor Tynn og fin har hun blitt å. I denne sesongen ser vi at de begge er gravide (Snooki med sin nr 2) Snooki ble gravid 2-3 måneder etter Jwoww. Lurer på om det var planlagt? De har jo hele tiden sagt det ville være så gøy å være gravide samtidig. Flere som ser på? Anonymous poster hash: c4c4f...aa2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Jeg ser på! Begynte først å se på Jersey Shore, og Snooki har alltid vært min favoritt Men jeg synes faktisk hun var penere før hun slanket seg så mye og fikk "nye" tenner.. Det var nok planlagt at de skulle være gravide samtidig Anonymous poster hash: 1c354...eff
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Tennene kunne hun ha droppet, men synes hun ser mye bedre ut nå enn før. Før var hun jo en liten rund kjøttkake Før Nå Anonymous poster hash: c4c4f...aa2
Gjest Sunshine23 Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Jeg ser på. Holder på med sesong 2. Har kun sett 1 og 3, men ikke 2. For nesten vondt av Roger. Synes Jenni maser litt vel mye om at han skal fri og andre maser også. Jeg hadde ikke orket så mye mas hvis jeg var gutt og sammen med en jente. Slutt å mas. Jeg frir når jeg er klar liksom. Roger er utrolig kjekk btw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå