AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 er det ok? disse til en svart dressbukse Anonymous poster hash: 9f093...239
SjiraffenLaffen Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Pass på at du da velger en uten tåforsterking (søm og mørkere farge over tærne), f.eks denne http://www.lindex.com/m/no/kategorier/produkt/?parent=20054&id=56644886
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 takk for svar og produkttips! går nok for den komboen, får skaffe noen svarte uten tåsøm:) Anonymous poster hash: 9f093...239
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Sorry, men dette blir som å ha sokker i sandalene. Anonymous poster hash: da408...5fa 4
Gjest Tigress Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Det ser alltid stygt ut, sjølv om ein har strømper med såkalla "sandal toe". Det burde vere eit lett val: er det for kaldt til å gå utan strømper må du velje lukka sko.
metempsychosis Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 er det ok? disse til en svart dressbukse Anonymous poster hash: 9f093...239 Hvite sokker (eller annen matchende farge) i pent materiale? Skal man først ha strømper i åpne sko, burde man ihvertfall ikke late som om man ikke har det. Det synes, uansett
Djungelvrål Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Skoene er ok, men passer ikke til dressbukse. Passer til en vår/sommer kjole.
umwar Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Sko med nagler på til dressbukse? Skeptisk. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #10 Skrevet 3. desember 2014 Nei, nei, nei! Styr unna de skoene til en dressbukse og ha uansett aldri strømpebukse/strømper i åpne sko!!!Anonymous poster hash: 8d868...f14 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #12 Skrevet 3. desember 2014 her var det delte meninger:p tenkte å ha stram dressbukse, men ser hva enkelte mener. de skoene blir kanskje for nette til en bukse. ønsker ikke å bruke pumps fordi jeg kler det ikke, har korte ben. pluss at jeg ikke kan ha stilett.... har sett litt på open toe/ cut out sandals/ bootiesAnonymous poster hash: 9f093...239
Gjest Tigress Skrevet 3. desember 2014 #13 Skrevet 3. desember 2014 Eg skjønar ikkje heilt: kvifor kler du ikkje pumps?? Det er då verkeleg lite som hjelper meir på korte bein enn pumps med låg skjæring? Uansett vil det jo bli eit brot som forkortar mellom buksebeina og skoa? Om du vil ha lengre bein i ei bukse må du ha noko som går i eitt med buksa, og då er vel eigentleg skolettar i same farge som buksa betre? Eller sko med svarte strømper i. Alle strekar på tvers vil forkorte beina dine, undanteke open tå, men med open tå må du vere berrføtt oppi, strømper ser teit ut.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #14 Skrevet 3. desember 2014 her var det delte meninger:p tenkte å ha stram dressbukse, men ser hva enkelte mener. de skoene blir kanskje for nette til en bukse. ønsker ikke å bruke pumps fordi jeg kler det ikke, har korte ben. pluss at jeg ikke kan ha stilett.... har sett litt på open toe/ cut out sandals/ bootiesAnonymous poster hash: 9f093...239 Pumps forlenger jo bena vesentlig mer enn lukkede sko Anonymous poster hash: 375c1...318
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #15 Skrevet 3. desember 2014 Jeg synes det er helt greit med strømpebukse eller sokker i sandaler, så lenge det hele matcher. Det er bedre enn nakne føtter iallfall! Anonymous poster hash: bee6e...5fa
Gjest Tigress Skrevet 3. desember 2014 #16 Skrevet 3. desember 2014 Jeg synes det er helt greit med strømpebukse eller sokker i sandaler, så lenge det hele matcher. Det er bedre enn nakne føtter iallfall! Anonymous poster hash: bee6e...5fa Du synest det er betre med strømper eller sokkar i sandalar enn berrføtt i sandalar? Gjeld det om sumaren også? I så fall trur eg kan hende du har misoppfatta poenget med sandalar, som nett er å gå berrføtt i dei... Litt som flipflops, liksom... :-)
tdm900 Skrevet 3. desember 2014 #17 Skrevet 3. desember 2014 Ja, det synes jeg kan være fint Nesten værre med sokker i sandaler synes jeg;) Men strømpene må vel være uten forsterking?
Berit Skrevet 3. desember 2014 #18 Skrevet 3. desember 2014 Nesten værre med sokker i sandaler synes jeg;) Men strømpene må vel være uten forsterking? Ja, absolutt ikke forsterking i strømpene som vises i sandalene. Er jo ikke akkurat pent det. Og hvertfall ikke når en skal være litt pyntet og dressed up. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #19 Skrevet 3. desember 2014 Sandaltå er et must, og da får en pene strømper i skoene hvis en tar noen med mindre en 15 denier Anonymous poster hash: 76b29...6bf
tdm900 Skrevet 3. desember 2014 #20 Skrevet 3. desember 2014 Ja, absolutt ikke forsterking i strømpene som vises i sandalene. Er jo ikke akkurat pent det. Og hvertfall ikke når en skal være litt pyntet og dressed up. Har sett noen ganger, at det brukes srømper med forsterking, men det kan hende det ikke var noe valg der og da Men ellers er det pent med tynne strømper i sandaler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå