Gå til innhold

Han gjør meg så usikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fyr i 5 måneder. Ja, vi er vel egentlig kjærester, men jeg vil ikke definere oss som det til noen enda (han vil).

Før vi datet var vi venner en liten stund og da viste han meg b.la masse nakenbilder som et par av venninnene hans hadde sendt han på snapchat. Der lå de og skreva og tok på seg selv kliss nakne mens de tok bilde i speilet.. Etter at vi begynte å date har det vært litt rart å skulle omgås disse to jentene.

Han omtaler dem som "løse horer" og sier han "hater de drittkjerringene" og syntes "de er stokk dumme"... Det skal sies at han har hatt et slags forhold til hun ene før han møtte meg og hatt sex med hun andre ved et par anledninger.

Nå har jeg lagt merke til at disse to jentene ligger på topplista hans på snapchat, vet ikke hvor lenge de har vært der, da jeg egentlig aldri har sett på den listen før. Jeg kjenner jeg blir litt usikker.. Hvorfor snapchatter han så mye med noen han liksom misliker så sterkt? Vi snapper en del og jeg er ikke på topplisten hans engang..

Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 44aaf...a6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi han ikke misliker dem, men sier det fordi han tror det gjør deg avslappet og glad?

Anonymous poster hash: 5e6a4...86f
  • Liker 3
Skrevet

Fordi han ikke misliker dem, men sier det fordi han tror det gjør deg avslappet og glad?

Anonymous poster hash: 5e6a4...86f

Javel..? Er egentlig ikke det som var poenget med tråden.. Men jeg skrev kanskje innlegget på en klønete måte, beklager :P

Anonymous poster hash: 44aaf...a6e

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Den topplisten er litt misledende føler jeg. På min toppliste har jeg både de jeg snapper mest med, og de som snapper meg mest. Så den topplista må ikke være en direkte indikator på at det er HAN som sender snaps til de, men at de er de som sender mange snaps til han. Om du forstod det :P

Skrevet

De som havner på topplisten er de man snapper mest med, altså både får snaps fra og sender til. Hvis det kun går en vei havner de ikke på topplisten.

Spør han. Jeg hadde aldri synes det var okei at kjæresten fortsatte å ha jenter på snap som har sendt han nakenbilder der. Det burde han skjønne.

Anonymous poster hash: d6aa5...3b5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tror ikke jeg ville blitt sammen med han på grunnlag av at han omtaler dem som "løse horer" og "drittkjerring".

Endret av seductive
  • Liker 4
Skrevet

Jeg synest ærleg talt det er noe som skurrer. Han henger dem ut for å være horete og løse, men samtidig godtar han å få snaps av de. Det virker dobbeltmoralsk, han kunne jo bare slettet de fra snapchaten sin om han har så mye i mot det. Når det i tillegg ligger på topplisten..

• Liker 1
Skrevet

Han liker å se nakenbilder av disse horete, løse damene som han synes er stokk dumme. Det sier en del om holdningene hans, spør du meg. Hvis man har behov for å sitte å se på nakenbilder av folk man kjenner når man er i et forhold, eller på vei inn i et, er man ikke spesielt seriøs med den man dater, synes jeg. Respektløst.

Gjest Seajewel
Skrevet

Den som er hora her, er jo han. Ville aldri ha kasta vekk tid på en sånn fyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...