Gå til innhold

Til alle som har spurt om strømpebelter fra KMD og ikke funnet

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Det er mange som har spurt hvor jeg har funnet mine smale strømpebelter, og oppaget at de har vært utsolgt over alt.

Så da jeg fikk oppdatering fra en leverandør om at de hadde, og det til redusert pris, så deler jeg med dere slik at de som tidligere ikke fikk tak i kanskje får en ny sjanse nå :)

Lenke innebygd i bildene så klikk på bildet og du kommer til siden hvor produktet selges.

Smalt 6 stroppers £26,40 (ikke alle størrelser tilgjengelig)

121356347864_1.jpg

Dypt 6 stroppers £28 (alle størrelser tilgjengelig)

351223223356_1.jpg

Edit: Må kanskje legg til at butikken er absolutt til å stole 100% på. Rask og effektiv levering og aldri noe tull med dem.

Endret av Lille-pus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekre :)

Hvordan er de i størrelsen?

Skrevet

Er vel best å vente til etter nyttår i håp om at momsgrensa økes. Selv om det ikke er lett å sitte på henda.

Anonymous poster hash: 36ab8...89f
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Farlig spørsmål, men veldig forståelig :Nikke:

KMD size chart

- målene er reelle og kan brukes.

God informasjon om mål og størrelser oppgitt nederst på salgssiden, anbefaler å lese der for informasjonen og målene er uttømmende :)

Edit: Jeg tipper disse restene er utsolgt lenge før nyttår.

Endret av Lille-pus
Gjest Tigress
Skrevet

Mi røynsle er at dei er litt store. Eg har minste storleiken i det smalaste av dette, og er om lag 63cm rundt livet. Eg må likevel bruke det på aller inste hekta for at dei skal halde litt kraftigare strømper oppe. Tynne strømper held det fint oppe uansett, men ullstrømper eller 40denier må eg stramme dei godt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...