Gå til innhold

Hvilken sang, hva heter den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt på Radio Norge de siste dagene, men har dessverre ikke notert klokkeslett når sangen spilles.

Den synges av en dame, på Engelsk, og handler om at du ikke kan få fordelene med både å være singel og i et forhold.. Noe om at du må velge om du vil ha noen der for deg, ha omsorg for deg osv, og at du må ta et valg.

Er elendig å forklare, men jeg lurer så på hvilken sang det er? :)

Anonymous poster hash: 594f1...c6c
Videoannonse
Annonse
Gjest Strandet
Skrevet

Eh, husker du ingenting av sangteksten? En enkelt setning hjelper mye.

Gjest paramount
Skrevet

Jeg har hørt på Radio Norge de siste dagene, men har dessverre ikke notert klokkeslett når sangen spilles.

Den synges av en dame, på Engelsk, og handler om at du ikke kan få fordelene med både å være singel og i et forhold.. Noe om at du må velge om du vil ha noen der for deg, ha omsorg for deg osv, og at du må ta et valg.

Er elendig å forklare, men jeg lurer så på hvilken sang det er? :)

Vet du om sangen er *ny* eller er det en sang du har hørt for noen år siden f.eks? Mange låter som handler om akkurat det du beskriver...:)

Skrevet

Den er nok ganske så ny. Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet å høre på radioen. :) Husker dessverre ikke teksten, har forsøkt å Google.

Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Hrm, desidert ikke min favoritt kvinnestemme, hvis jeg kan få komme med en litt off topic kommentar her. Vil foreslå Vienna Teng f.eks. Jeg liker også "Poe" (Anne Decatur Danielewski).

Endret av Strandet
Skrevet

vill tipp :

Det er den jeg tenker på ja, takker :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...