Gå til innhold

Et spørsmål (fin overskrift hva?)


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hvis en på byen hadde kalt deg uprovosert ei hore, og fulgte etter deg og kalte dine venner for dette og og ville ikke gå, hadde han ikke da fortjent en ørefik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Sett at denne personen hadde da trengt deg opp i et hjørne og sto og skreik til deg da? Hadde du ikke følt deg litt truet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Hvis en på byen hadde kalt deg uprovosert ei hore' date=' og fulgte etter deg og kalte dine venner for dette og og ville ikke gå, hadde han ikke da fortjent en ørefik?[/quote']

Jepp! Men sånn som jeg er så hadde jeg nok heller svart han kraftig tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurk
Sett at denne personen hadde da trengt deg opp i et hjørne og sto og skreik til deg da? Hadde du ikke følt deg litt truet?

Hadde følt meg truet ja, og av den grunnen hadde jeg ikke slått. Tenk om han slo tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Sett at denne personen hadde da trengt deg opp i et hjørne og sto og skreik til deg da? Hadde du ikke følt deg litt truet?

Jo, litt engstelig... Er dette en selvopplevd situasjon eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han bruker fysisk kraft mot deg er en ørefik det minste du burde gitt han.

Gjør det du kan for å komme unna hvis du føler deg truet.

"Total destruction!" :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jo det skjedde i går, og jeg er så drittlei av slike folk! I en halvtime før de tilta, så begynte det med at han og kameraten sin sto og sjekket ut meg og venninnene mine og sa "de der to vil nok prøvekjøre oss" Så sa vi rolig "nei vi beklager men vi er ikke noe for dere, gå vekk"

Så begynte de med horebemerkningene og jeg begynte å bli mer sinna og nærmest skrike til dem at nå fikk de behandle andre mennesker med respekt og ikke behandle kvinnfolk som dyr, for det er det de selv som er i denne situasjonen

så gikk vi ut (dette var på 7-11 jeg skulle ha vann) så skreik de etter oss "jævla horefitter" og slike stygge ting skal ikke jeg ha etter meg, så jeg gikk tilbake og kasta vannet på dem begge.

Så kom de etter og sa "unnskyld men jeg tror du gjorde oss våte" og jeg svarte at det fortjente de. Og enda mer skjellsord med ore o.l. kom fra de, og de begynte å dytte og skubbe i venninna mi og meg. Så så han ene veldig truende ut mot ei av de to andre venninne mine som var der, og hun er ganske så liten og jeg vil ikke noen skal ta henne, så jeg sa "kom deg vekk fra henne!!" og han sa gå vekk selv di hore blablabla, og da rant begeret over og jeg fiket til han det hardeste jeg kunne.

Selv mener jeg det var ganske riktig gjordt, da de trengte oss opp i et hjørne og truet oss og krenket oss ved å kalle oss horer, men om dette var helt feil, har jeg et stort blåmerke i hånda til å minne meg på at jeg ikke bør gjøre slikt igjen (selv om jeg ikke ville nølt et sekund, jeg skjelver av sinne ennå)

Puh langt innlegg men det var iallfall hele historien slik jeg husker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

AAAAAAAAAAAA :frustrert: Jeg hadde klikka sjøl jeg!! At de har selvtillit nok til å drive sånn...

MURR :@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så da skal jeg bare være forbanna på at de fikk hånda mi til å gjøre vondt? :klaske:

hoho neida. Men får bare håpe de var meget drita og ikke kjenner meg igjen en annen dag i byen... hmh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' for ingen fortjener å få en ørefik. Om det da ikke er i selvforsvar.[/quote']

Jo, enkelte fortjener å få en ørefik (synes jeg da).

Dette høres jo omtrent ut som selvforsvar, tenker jeg etter å ha hørt hele historien. At folk kan være så ekle og ufyselige!

Jeg hadde nok gitt en ørefik i samme situasjon, selv om det i følge mange ikke er "korrekt" å gjøre.

Blir en tafset på og fulgt etter, så må man få lov til å reagere.

Men å gi ørefik uten grunn, synes jeg ikke er på sin plass, bare for å ha det sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Min personlige menign er at det var Spidey som satte de i den situasjonen. For hadde ikke hun kastet vann på de, så hadde det nok ikke hendt.

Jeg hadde bare gått der i fra, om noen hadde ropt noe slikt etter meg, og hadde aldri giddet å bli provosert en gang.

Men når det er sagt, så var det i selvforsvar når hun fiket til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ihvertfall blitt livredd. Jeg er nok den typen som er pysete, jeg hadde ikke tort å fiket til ham, selv om han fortjente det aldri så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke bare gi ørefiker i hytt og pine! Hvordan hadde verden vært da? Har ofte villet gitt ørefiker til visse personer, men det er bare å bite i det sure eplet.

Tenk deg denne situasjonen: Du blir så forbannet på denne fyren at du gir ham en ørefik. Du vet ikke hvordan han vil reagere. kanskje han slår deg rett ned? Det er nok av mannfolk som slår kvinnfolk, spesielt etter at det er vi jenter som slo først.

Så nei, ikke gi ham en ørefik!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var så ille, jeg. Enkelte mennesker skjønner bare ett språk, dessverre. Og det er en kalkulert risiko ved å gi noen en ørefik. Man vet at det er sjans for at man får en tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjenter og fortjener...Tja...De virket jo ikke helt gode da. Men jeg sier det samme som Madam Felle, jeg hadde bare gått derfra, og hadde ikke giddet og blitt provosert. For meg høres det ut som noen gutte valper som får såret stolthet når de blir avvist, og da bruker de neste "triks" de kan for og få oppmerksomhet.

Og så blir hele situasjonen enda mer "aggressiv" fordi de får en hissig Spidey på nakken. :wink:

Nå gikk det jo bra da, men en vet aldri, plutselig kan det være en gjeng med kniv og andre våpen på seg, og da kunne utfallet ha blitt skikkelig tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Jeg vet det ikke var så smart, men på det tidspunktet var jeg så sint jeg hadde mistet all form for intelligens, dere har vel alle opplevd det en gang? Kanskje ikke alle da men...

Iallfall gjorde jeg som jeg pleier, og beinet til helvete vekk derfra, og fant politiet :) Fysjom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere har vel alle opplevd det en gang? Kanskje ikke alle da men...

Det har vel vært noen episoder der en ikke har vært like fornuftig ja... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Så da skal jeg bare være forbanna på at de fikk hånda mi til å gjøre vondt?  :klaske:  

hoho neida. Men får bare håpe de var meget drita og ikke kjenner meg igjen en annen dag i byen... hmh

Kanskje de husker deg igjen en annen gang - NÅR DE ER EDRU

Håper de husker hvordan de oppførte seg og skammer deg helt inn i ryggmargen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...