Hottrio Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Noen som vet hvor man kan handle STORE damesko? Trygg handel uten noe tull. Høye hæler og str 44-45. Ja, jeg skal bruke dem selv. Jeg transer meg av og til
Anglofil Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 (endret) Jeg vet ihvertfall at Evans har mye fint til både brede føtter (som er det jeg sliter med) og store størrelser. Der har de opp til britisk størrelse 10, som er 44 så vidt jeg vet. De har mye trafikk på sidene nå grunnet Black Friday, hvor de har satt ned et større utvalg sko ned med 50%. Så det kan jo være verdt en titt. Mvh Yvonne Endret 29. november 2014 av Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 http://www.zalando.no/plus-size-sko-dame/klassiske-pumps/__storrelse-45/? Anonymous poster hash: 5731f...bcd 1
Hottrio Skrevet 29. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2014 Jeg vet ihvertfall at Evans har mye fint til både brede føtter (som er det jeg sliter med) og store størrelser. Der har de opp til britisk størrelse 10, som er 44 så vidt jeg vet. De har mye trafikk på sidene nå grunnet Black Friday, hvor de har satt ned et større utvalg sko ned med 50%. Så det kan jo være verdt en titt. Mvh Yvonne Wow.... tusen tusen takk for tipset!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå