Gå til innhold

Araberne tar over?

Anbefalte innlegg

Gjest Valhalla
Skrevet

Jaja kjedelig hvis alle er enige,jeg synes det er greit å avstå fra latterliggjøring av meningsmotstandere. Noen ganger kommer det poeng som opplyser og er interesante.

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet
Jaja kjedelig hvis alle er enige' date='jeg synes det er greit å avstå fra latterliggjøring av meningsmotstandere. Noen ganger kommer det poeng som opplyser og er interesante.[/quote']

Latterliggjør ikke, men din ensporhet er bare litt ufrivillig morsom. Synes jeg da. Men bra å vite at noen passer på eventuelle farlige muslimer.

Gjest Anonymous
Skrevet
Politikk og religion er en meget farlig kombinasjon

...skal vi se...

...Kristelig...Folkeparti...politikk...religion!

Jo, jeg er enig!

:ler:

Gjest Valhalla
Skrevet

Du hvis du leser hva Hizb ut tahrir står for vil du forstå hvor dum du ser ut når du sammenligner de med Krf

Gjest agurk
Skrevet

Du gir deg ikke du :ler:

Greit nok de er skumle, men seriøst, tror du de klarer ta over verden?

Gjest Anonymous
Skrevet

å ja, du mener politikk og andre religioner! Pokkern at jeg ikke skjønte dét...

:ler:

Norge er ett av to prestestyrte land i verden, dét bekymrer meg oppriktig talt mer enn skremmebilder gjennom en rase- og religionshygienikers filter!

:)

Gjest Valhalla
Skrevet

Jaja hvis du ikke klarer å se forskjell på et demokratisk parti og et parti som vil at verden skal ha en fører og lovboken skal være koranen trenger du hjelp.

Liker ikke Krf,men jeg klarer å se forskjell

Gjest Valhalla
Skrevet
Du gir deg ikke du :ler:

Greit nok de er skumle, men seriøst, tror du de klarer ta over verden?

Det var nok mange som lo sånn som du gjør nå i begynnelsen av 30 årene. Nei jeg tror ikke de vil ta over verden,det er skremmende nok at de er villige til å prøve

Gjest Anonymous
Skrevet

Det demokratiske partiet har uforholdsmessig stor innflytelse, mens det latterlige partiet stort sett bare virker skremmende på dem som ønsker å bli skremt.

Der har du én av forskjellene.

Religionsimperialisme av typen "Gå derfor ut og gjør alle folkeslag til mine disipler" (Bondeviks favorittlektyre) er ikke bra uansett hvem som praktiserer det!

:)

Gjest Lilleulv
Skrevet

har funnet ut en ting... kombinasjonen: valhalla, tomkrus og trøffelhelten = action. My god dere diskuterer!!

Gjest TomKrus
Skrevet

Det var nok mange som lo sånn som du gjør nå i begynnelsen av 30 årene.

Og det var mange som fryktet jødene på den tiden som mange frykter muslimer i dag.

Gjest agurk
Skrevet

Det var nok mange som lo sånn som du gjør nå i begynnelsen av 30 årene. Nei jeg tror ikke de vil ta over verden,det er skremmende nok at de er villige til å prøve

Jeg ler av deg, ikke dem, bare så det er sagt!

Gjest Anonymous
Skrevet
Det demokratiske partiet har uforholdsmessig stor innflytelse, mens det latterlige partiet stort sett bare virker skremmende på dem som ønsker å bli skremt.

Godt poeng...allikevel selv med makt er det ikke så mye ekstremt de har gjennomført som totalt forandrer samfunnet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Godt poeng...allikevel selv med makt er det ikke så mye ekstremt de har gjennomført som totalt forandrer samfunnet.

Nei, takk Gud for Erna Solberg!

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...