Gå til innhold

Araberne tar over?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet

Anti-rasistisk senter er ingen god kilde. Blir nesten som å vise til Vigrid siden. Begge har en agenda og stoffet de presenterer er ensidig.

Og hva er den fryktelige skjulte agendaen til antirasistisk-senter? Få bukt med rasismen? Å fy. Tipper det er propoganda de driver med, for å fjerne denne naturlige og herlige rasismen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Krus, dah!

Anti-rasistisk senter har jo som et (riktignok ikke offentlig erklært) mål at araberne skal ta over!

Vigrid, derimot, er noe mer skeptiske til dette. En helt naturlig sammenlikning, altså!

:ler:

Gjest Valhalla
Skrevet

Anti-rasistisk senter skyr ingen midler for å rettferdiggjøre sin statstøttede eksistens. De lyver, skjuler ting og bortforklarer. De innbiller mennesker at det er mye rasisme i Norge og jobber for å utvide begrepet så de kan finne flere spøkelser.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg skyr ingen midler for å rettferdiggjøre min statstøttede eksistens. Jeg lyver, skjuler ting og bortforklarer. Jeg innbiller mennesker at det er mange degoser i Norge og jobber for å utvide begrepet så jeg kan finne flere spøkelser.

...rart hvordan noen få, små endringer kan gi en helt ny mening! Bare ved noen få impulser (eller tastetrykk) utenfra!

:)

Skrevet

Anti-rasistisk senter er ingen god kilde. Blir nesten som å vise til Vigrid siden. Begge har en agenda og stoffet de presenterer er ensidig.

Fjøsnisse :ler:

Gjest TomKrus
Skrevet
Anti-rasistisk senter skyr ingen midler for å rettferdiggjøre sin statstøttede eksistens. De lyver' date=' skjuler ting og bortforklarer. De innbiller mennesker at det er mye rasisme i Norge og jobber for å utvide begrepet så de kan finne flere spøkelser.[/quote']

Jepp. Sikkert en araber som styrer hele greia. Den ene svære hånd nedi statskassa vår, den andre oppunder skjørtekanten til damene våre. Du ser det vi resten ikke klarer, Valhalla. Bra du opplyser oss.

Gjest Valhalla
Skrevet

Jepp. Sikkert en araber som styrer hele greia

Nei,jeg tror Nadeem Butt er pakistaner

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei,jeg tror Nadeem Butt er pakistaner

Den tok du fint, dét skal du ha!

:ler:

Gjest Valhalla
Skrevet

Dessuten synes jeg ikke det er for mange degoser i Norge. Degoser som i sør amerikanere pg sør europeere er hjertelig velkommen.

Gjest Anonymous
Skrevet
Dessuten synes jeg ikke det er for mange degoser i Norge. Degoser som i sør amerikanere pg sør europeere er hjertelig velkommen.

...og der var vi dessverre tilbake i hverdagen...

:roll:

Gjest Valhalla
Skrevet

Hva mener du? Hvis du reagerte på at jeg brukte ordet degoser var det fordi DU brukte det når du liksom siterte meg.

Gjest TomKrus
Skrevet

...og der var vi dessverre tilbake i hverdagen...

:roll:

Du må vite at han alltid vil være sinna. Men vi vil alltid være glad i ham, lell.

Gjest Valhalla
Skrevet

Det kan jo være du synes det er ille at jeg ønsker denne gruppen velkommen,hva har du egentlig i mot disse?

Gjest Valhalla
Skrevet

Ja jeg er en sint ung mann,alt jeg trenger er en klem så får jeg samme bekvemme meninger som dere tror jeg :wink:

Gjest TomKrus
Skrevet
Ja jeg er en sint ung mann' date='alt jeg trenger er en klem så får jeg samme bekvemme meninger som dere tror jeg :wink:[/quote']

Jepp, funker som regel med grouphugs. En uke eller to så er du like hjernevasket som resten av oss.

Gjest agurk
Skrevet

Hvorfor er degoser velkommen, men ikke araberne da?

Gjest TomKrus
Skrevet
Hvorfor er degoser velkommen' date=' men ikke araberne da?[/quote']

De er ikke muslimer som vil ta over verden, men gode katolske kristne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...