Gjest Valhalla Skrevet 26. juli 2004 #21 Skrevet 26. juli 2004 Her er en ganske god og opplysende artikkel :http://www.antirasistisk-senter.no/infobanken/dokumenter/samora/3-01/raseforskjeller.html Anti-rasistisk senter er ingen god kilde. Blir nesten som å vise til Vigrid siden. Begge har en agenda og stoffet de presenterer er ensidig.
Gjest TomKrus Skrevet 26. juli 2004 #22 Skrevet 26. juli 2004 Anti-rasistisk senter er ingen god kilde. Blir nesten som å vise til Vigrid siden. Begge har en agenda og stoffet de presenterer er ensidig. Og hva er den fryktelige skjulte agendaen til antirasistisk-senter? Få bukt med rasismen? Å fy. Tipper det er propoganda de driver med, for å fjerne denne naturlige og herlige rasismen.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #23 Skrevet 26. juli 2004 Krus, dah! Anti-rasistisk senter har jo som et (riktignok ikke offentlig erklært) mål at araberne skal ta over! Vigrid, derimot, er noe mer skeptiske til dette. En helt naturlig sammenlikning, altså!
Gjest Valhalla Skrevet 26. juli 2004 #24 Skrevet 26. juli 2004 Anti-rasistisk senter skyr ingen midler for å rettferdiggjøre sin statstøttede eksistens. De lyver, skjuler ting og bortforklarer. De innbiller mennesker at det er mye rasisme i Norge og jobber for å utvide begrepet så de kan finne flere spøkelser.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #25 Skrevet 26. juli 2004 Jeg skyr ingen midler for å rettferdiggjøre min statstøttede eksistens. Jeg lyver, skjuler ting og bortforklarer. Jeg innbiller mennesker at det er mange degoser i Norge og jobber for å utvide begrepet så jeg kan finne flere spøkelser. ...rart hvordan noen få, små endringer kan gi en helt ny mening! Bare ved noen få impulser (eller tastetrykk) utenfra!
Cand alt Skrevet 26. juli 2004 #27 Skrevet 26. juli 2004 Anti-rasistisk senter er ingen god kilde. Blir nesten som å vise til Vigrid siden. Begge har en agenda og stoffet de presenterer er ensidig. Fjøsnisse
Gjest TomKrus Skrevet 26. juli 2004 #29 Skrevet 26. juli 2004 Anti-rasistisk senter skyr ingen midler for å rettferdiggjøre sin statstøttede eksistens. De lyver' date=' skjuler ting og bortforklarer. De innbiller mennesker at det er mye rasisme i Norge og jobber for å utvide begrepet så de kan finne flere spøkelser.[/quote'] Jepp. Sikkert en araber som styrer hele greia. Den ene svære hånd nedi statskassa vår, den andre oppunder skjørtekanten til damene våre. Du ser det vi resten ikke klarer, Valhalla. Bra du opplyser oss.
Gjest Valhalla Skrevet 26. juli 2004 #30 Skrevet 26. juli 2004 Jepp. Sikkert en araber som styrer hele greia Nei,jeg tror Nadeem Butt er pakistaner
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #31 Skrevet 26. juli 2004 Nei,jeg tror Nadeem Butt er pakistaner Den tok du fint, dét skal du ha!
Gjest Valhalla Skrevet 26. juli 2004 #32 Skrevet 26. juli 2004 Dessuten synes jeg ikke det er for mange degoser i Norge. Degoser som i sør amerikanere pg sør europeere er hjertelig velkommen.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #33 Skrevet 26. juli 2004 Dessuten synes jeg ikke det er for mange degoser i Norge. Degoser som i sør amerikanere pg sør europeere er hjertelig velkommen. ...og der var vi dessverre tilbake i hverdagen...
Gjest Valhalla Skrevet 26. juli 2004 #34 Skrevet 26. juli 2004 Hva mener du? Hvis du reagerte på at jeg brukte ordet degoser var det fordi DU brukte det når du liksom siterte meg.
Gjest TomKrus Skrevet 26. juli 2004 #35 Skrevet 26. juli 2004 ...og der var vi dessverre tilbake i hverdagen... Du må vite at han alltid vil være sinna. Men vi vil alltid være glad i ham, lell.
Gjest Valhalla Skrevet 26. juli 2004 #36 Skrevet 26. juli 2004 Det kan jo være du synes det er ille at jeg ønsker denne gruppen velkommen,hva har du egentlig i mot disse?
Gjest Valhalla Skrevet 26. juli 2004 #37 Skrevet 26. juli 2004 Ja jeg er en sint ung mann,alt jeg trenger er en klem så får jeg samme bekvemme meninger som dere tror jeg
Gjest TomKrus Skrevet 26. juli 2004 #38 Skrevet 26. juli 2004 Ja jeg er en sint ung mann' date='alt jeg trenger er en klem så får jeg samme bekvemme meninger som dere tror jeg [/quote'] Jepp, funker som regel med grouphugs. En uke eller to så er du like hjernevasket som resten av oss.
Gjest agurk Skrevet 26. juli 2004 #39 Skrevet 26. juli 2004 Hvorfor er degoser velkommen, men ikke araberne da?
Gjest TomKrus Skrevet 26. juli 2004 #40 Skrevet 26. juli 2004 Hvorfor er degoser velkommen' date=' men ikke araberne da?[/quote'] De er ikke muslimer som vil ta over verden, men gode katolske kristne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå