AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Jeg kjøpte feil sigarettmerke på ferie (Marlboro Light i stedet for Lucky). Er det lov å selge disse videre privat, eller må jeg røyke dem opp (eller kaste dem)? Anonymous poster hash: 8697f...a43
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 hvem skulle brydd seg? så lenge det er til en person over 18 ser jeg ikke problemet Anonymous poster hash: 7a30a...93f
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Ja, ville aldri solgt til noen mindreårige. Hvem skulle brydd seg? Det er mange rare lover her i landet. Skulle ikke forundre meg om man måtte ha godkjenning fra staten for å selge sigaretter til naboen. Anonymous poster hash: 8697f...a43
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Jeg vil tro at det ikke egentlig er helt lov, siden du ikke er et godkjent utsalgssted. Jeg tror ikke det får noen konsekvenser dersom du selger til en person du kjenner som er over 18, til samme pris du kjøpte for, spesielt ikke hvis det er en engangshendelse. Anonymous poster hash: a6911...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #5 Skrevet 29. november 2014 Det er ikke lov. Var en liten sak da jeg studerte da utvekslingsstudenter solgte billig tobakk fra hjemlandet til nordmenn. Studentsamskipnaden fant ut av det. Men det skal jo mye til for å bli tatt da. Det jeg nevnte over var jo at sinnsykt mange drev med tobakk-salg. Er du en person som selger det til en kompis uten å la resten av verden vite om det, så er det nok ekstremt liten sjans for å bli tatt.Anonymous poster hash: ddaa9...c7f
Minya Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Rent teknisk sett er det ikke lov, men du kan be den du skulle selge røyken til å kjøpe røyken du egentlig skulle kjøpe, og så bytter dere bare pakke. Det er nemlig helt lov.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Er du en person som selger det til en kompis uten å la resten av verden vite om det, så er det nok ekstremt liten sjans for å bli tatt. Vil jo ikke være kriminell da Anonymous poster hash: 8697f...a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå