Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

waco skrev

6 - og denne treneringen og treghet etter å kjenne sin egen kropp gjør at gutter flest blir utbrente og oppbrukte og har nesten ikke flere ressurser igjen når de nærmer seg 30.

Dette gjelder kun de som stagnerer i det utviklingstrinnet du tyder på å gjøre. Menn som har vokst fra seg fjortisoppfattelsen vokser på samme måte som kvinner, og ofte sammen med kvinnen sin. Visste du ikke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kkristin, hør nå etter da frøken..... jeg skal ta det langsomt.... Da jeg først nevnte at dere hadde innovertiss, var det for å påpeke en sammenheng mellom kvinners EGOISME og innvendig kjønnsorgan.

Og hvis det du sa var sant, hvordan forklarer du homofile som har analsex da?

Eller skal vi tro at homsegutter i 16 årsalderen har oftere analsex enn jenter i 16 årsalderen....?

OPS, der gikk hele teorien din i vasken....

At sex skal være mer intimt for kvinner enn for menn er løgn på to måter.

1 - homofile gutter har 4-5 ganger så mange seksualpartnere som jenter, og debuterer tidligere enn jenter...(mange homsegutter i 10-11 årsalderen).

2 - analområdet er mer følsomt enn vaginaområdet.

At dere ikke kjenner nytelse er deres skyld og ikke vår.

Det må nok være andre grunner til at du sier som det er..... vel går kjønnsorganet deres innover.....men beviser ikke det bare at HELE kroppen deres egentlig er et eneste stort lystorgan.....?

Siden dere ikke klarer å skille kropp fra sjel lisssom....?

Waco

Skrevet
Pikken er på utsiden' date=' og langt i fra så følsom som en vagina. Hvis du ikke klarer å leve deg inn i forskjellen på disse to, tyder det enten på svært lav empati, eller at du er ung/umoden.[/quote']

Hvis du tror jeg får ståpikk på kommando tar du faen meg feil....jeg kunne det før, men ikke nå lengere...

OG LURER JEG PÅ HVORFOR?????

Din teori er at hvis jeg ikke får ståpikk nå er det fordi at jeg har problemer, det er uansett ikke damas feil, for det er nemlig så enkelt å få stå mener jenter.....

Ja det er det jeg sier, du forstår nada av hva jeg prøver å si deg..... hvorfor mister mange menn seksuallysten når de nærmer seg 30....de hadde jo ikke sånne problemer før, kan det være så enkelt at menn rett og slett mister sexlysten etterhvert hvor mange damer de puler.....? At dess flere damer man knuller, desto mer angst....?

Waco

Hvorfor finnes det ikke noe hjelpeapperat for oss menn som faktisk har funnet oss i alle disse ubrukelige damene i så lang tid?

Skrevet

waco srev

Kkristin, hør nå etter da frøken..... jeg skal ta det langsomt.... Da jeg først nevnte at dere hadde innovertiss, var det for å påpeke en sammenheng mellom kvinners EGOISME og innvendig kjønnsorgan.
Detr er tydelig at du ikke vet hva ordet egoisme betyr. Eller gjør du? Kanskje du kan prøve å forklare det du mener på en annen måte, med litt mer riktig gramatikk?

Eller skal vi tro at homsegutter i 16 årsalderen har oftere analsex enn jenter i 16 årsalderen....?

OPS, der gikk hele teorien din i vasken....

Ser ikke sammenhengen her.

At sex skal være mer intimt for kvinner enn for menn er løgn på to måter.

1 - homofile gutter har 4-5 ganger så mange seksualpartnere som jenter, og debuterer tidligere enn jenter...(mange homsegutter i 10-11 årsalderen).

Her ser jeg heller ikke sammenhengen.

2 - analområdet er mer følsomt enn vaginaområdet.
Det var en dristig påståelse av en som kun har analområdet. Jeg er i besittelse av begge deler, har brukt begge deler, og er et levende vitne på at vaginaområdet er i STOR grad mer følsomt enn analområdet.

At dere ikke kjenner nytelse er deres skyld og ikke vår.
Hva har skyld med dette tema å gjøre? Er det noen som klandrer noen for noe? Føler du deg skyldig kanskje? Eller ubrukelig?

Det må nok være andre grunner til at du sier som det er..... vel går kjønnsorganet deres innover.....men beviser ikke det bare at HELE kroppen deres egentlig er et eneste stort lystorgan.....?

Siden dere ikke klarer å skille kropp fra sjel lisssom....?

Ja. Det er det.
Gjest Anonymous
Skrevet

Waco, dette skjønner jeg ingenting av. Kan du forklare meg hvorfor du menner at menn mister sexlysten etterhvert som de puler fler og fler damer? :o

Forresten er jeg ikke enig i at man ikke kan ha et flott sexliv når man er 16. Men at vi kvinner ikke syns det er godt de første 2-3 gangene vi har sex er fordi det gjør vondt. Jomfruhinna kan vel ikke vi noe for at vi har. Ellers er jeg enig i at det skal mer til å bli kjent med noen som ligger skjult inne i kroppen enn noe som henger utenpå.

Skrevet

Javel, beklager at jeg var her for å snakke og kanskje lufte litt tanker slik vi kunne bygge noen broer mellom misforståelser, men bare fordi at jeg ikke har sett en jack nicholsen hollywood drama/kjærlighetsfilm så vil du ikke diskutere videre????

Ok, la oss heller snakke om en film vi begge har sett, Pretty Woman f eks.....

Waco

Nei, det går ikke å diskutere videre da. For disse 2 filmene er totalt veldig og svært forskjellige i budskapene sine.

Jeg melder pass og adios i denne diskusjonen, og konstaterer at vi er uenige når det gjelder menn, kvinner, sex, attraktivitet og film fra USA og andre steder.

Skrevet

Her har jeg prøvd så godt jeg kan å skape en rolig og harmonisk diskusjon omkring temaer som kanskje være i begge kjønns interesse. Men kjære leserinner, dere ser jo selv at det blir omtrent umulig når man blir tråkket ned hver gang man prøver å ta opp en problemstilling.

Dere sier at dere har mye dårlig sex frem til dere er 30......

okay, fair nok, men da vil jeg påstå at jeg har mye bra sex frem til jeg er 20..... og når jeg er 30 blir man nærmest impotent når man forstår at all den nytelse man selv har hatt har vært dårlig sex for jenter.

Beviser ikke det at jenter er skuespillerinner kanskje?

Hvorfor er det sånn prøver jeg å finne ut, hvor kan vi lokalisere hovedkjernen i problemstillingen (det såkalt prektige mellom beina deres), - som gjør at så mange jenter føler at det er dårlig sex og ha sex?

Jenter klarer ikke å skille kroppen fra sjel, og hele kroppen fungerer som et eneste stort lystorgan blir det bekreftet.

Dermed er beviset for at dårlig sex = dårlig forhold klarlagt en gang for alle.

Hmmm....hvilkene motiver har unge jenter for å ha sex da...?

Waco

Skrevet

Jeg melder pass og adios i denne diskusjonen, og konstaterer at vi er uenige når det gjelder menn, kvinner, sex, attraktivitet og film fra USA og andre steder.

Jeg har jo prøvd å holde en hyggelig tone hele tiden, men hvorfor kan vi ikke diskutere Pretty Woman?? Fordi vi begge har sett den, og den harmonerte ikke heeeeelt med din virkelighetsoppfattning av jenters søken etter materiell status?

Hvorfor er det så vanskelig å snakke om en film vi begge har sett, i stedet for en film bare EN av oss har kikket på, og dermed vil du ikke diskutere fordi jeg ikke har sett den ene filmen, men siden den andre filmen som vi BEGGE har sett og vet handler om...nei den kan ikke diskuteres.....

Waco

jaja, når jenter vil sette premisser for alle diskusjoner er det ikke det minste grann merkelig at det beste er å hysje dem litt ned...

Gjest Anonymous
Skrevet
Her har jeg prøvd så godt jeg kan å skape en rolig og harmonisk diskusjon omkring temaer som kanskje være i begge kjønns interesse. Men kjære leserinner, dere ser jo selv at det blir omtrent umulig når man blir tråkket ned hver gang man prøver å ta opp en problemstilling.

Dere sier at dere har mye dårlig sex frem til dere er 30......

okay, fair nok, men da vil jeg påstå at jeg har mye bra sex frem til jeg er 20..... og når jeg er 30 blir man nærmest impotent når man forstår at all den nytelse man selv har hatt har vært dårlig sex for jenter.

Beviser ikke det at jenter er skuespillerinner kanskje?

Hvorfor er det sånn prøver jeg å finne ut, hvor kan vi lokalisere hovedkjernen i problemstillingen (det såkalt prektige mellom beina deres), - som gjør at så mange jenter føler at det er dårlig sex og ha sex?

Jenter klarer ikke å skille kroppen fra sjel, og hele kroppen fungerer som et eneste stort lystorgan blir det bekreftet.

Dermed er beviset for at dårlig sex = dårlig forhold klarlagt en gang for alle.

Hmmm....hvilkene motiver har unge jenter for å ha sex da...?

Waco

Dårlig sex frem til jeg er 30. :o Jeg synes den beste sexen jeg har hatt var da jeg var 15, 16, 17 år gammel. Da var alt nytt og spennende. Oppdaget nye ting og lærte og erfarte. Sex var mer spennende da enn nå i allefall og jeg er 23 nå. Greit nok at man sikkert kan utvikle seg mye mer på det området men å si at sex før man er 30 er dårlig det er jeg helt uenig i. Den oppleves bare litt annerledes.

Kanskje hvis man har sex med kun ONS da. Fordi jeg tror at hvis man skal ha sex med ONS så må man være ganske flink til å tørre å si fra hva man liker for at det skal bli vellykket sex. Og det heter jo at kvinner blir mer trygg på seg selv når de runder 30 og dermed tør gi uttykk for hva de ønsker i sengen også. Er det det du mener er forskjellen?

At sex er vellykket for menn fra de er i puberteten mens for kvinner så vet de ikke hva de vil før de er 30 fordi de ikke har utforsket seg selv nok til at de kjenner hva som skal til?? Tror det i såfall varierer veldig fra kvinne til kvinne.

Og hva er egentlig galt med å ha sex med sjelen også? Det er nå da sexopplevelsen er best etter min mening. Seksuell spenning kan man kvitte seg med på egen hånd. Er glad jeg legger såpass mye av meg selv i sex at jeg ikke har det med alle og enhver. Og det betyr ikke at jeg ikke kan ha sex for sexèn sin skyld. Men det må være med noen som jeg virkelig liker for at opplevelsen skal bli positiv også i ettertid.

Skrevet

Waco, det er ikke noe gøy å diskutere ordentlig når partene ikke er enige om spillereglene for diskusjon. Vi kan ikke diskutere "Pretty woman", nei, fordi under denne tråden så er det "Something's gonna give" som gjelder for å understreke hva jeg mente. Man kan ikke bare plukke en ny film (bare fordi den går under "romantisk dramakomedie") og ta den isteden. De handler faktisk om vidt forskjellige ting.

Vi er uenige. Ferdig med det. Du kan jo fortsette å diskutere med alle de andre jentene her. Så får du (og de) det gøy.

*Jeg kjenner meg forøvrig ikke igjen i dine beskrivelser av jenter over og under 30.

Skrevet

waco: Det virker på meg som du aldri har hatt noe særlig meningsfull sex. Hvordan kan du ha det når du ikke vet om dama spiller eller ikke. Jaja lykke til videre med et sexliv på fjortisstadiet. :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet
waco: Det virker på meg som du aldri har hatt noe særlig meningsfull sex. Hvordan kan du ha det når du ikke vet om dama spiller eller ikke. Jaja lykke til videre med et sexliv på fjortisstadiet. :klem:

Tenkte det samme selv.

Skrevet

ja det høres skikkelig meningsfullt ut når jenter sier at de først får bra sex i 30 årsalderen.... og jeg som ikke er 30 år en gang...

W

Skrevet

Melissa jeg skjønner ikke hvorfor du behøver å bli så sint? Jeg mener...ro deg ned og slapp av litt, kanskje legg litt kabal eller forsøk minesveiper.... så ser du humøret kommer tilbake!! =)

W

Litt avspasering fra kg har selv Giobertier godt av....

Skrevet
:ler: Ja, du får sagt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...