Gå til innhold

Hemmelig forelska

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!!! Trudde etter mangen år som singel at eg ikkje kunne bli forelska igjen, men no har da skjedd, og da e ein herlig følelse. Det som ikkje er så kjekt, er at eg kjenner han ikkje, treffer han bare når eg er med sønnen min på cross kjøring, han kjører cross han og, eg har aldri snakka direkte med han, men visst ikkje eg har tolka signala hans feil så liker han meg litt og. For tre fire veker siden la eg han til på Facebook og han godtok, eg hadde jo håpe på at han kanskje kom til og skrive til meg der, men det har han altså ikkje gjort, han er forresten singel. så eg lure på om nokon kan hjelpe meg, er ikkje noko flink på å sjekke opp nokon, har som regel vært mannen som har tatt kontakt, så ka gjer eg? Har lyst og bli kjent med han, men vil ikkje virke desperat, noen forslag til kossen eg bli kjent med han?

Anonymous poster hash: 54cc7...68e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du tar kontakt selvsagt. Si hei på facebook, har enda ikke møtt noen som har klart å fucke opp ting med et hei ;)

Dette er akkurat det samme svaret som jeg fikk av ei venninne når jeg lurte på om jeg skulle ta kontakt med en fyr, det funka. Ingenting ble ødelagt, selvom vi nå ikke har kontakt er ikke det pga det første hei'et.

Endret av Inwe
Skrevet

Det er ikke desperat å ta kontakt å si hei? Desperat er du først hvis du sender ny melding ti minutter etterpå fordi du ikke fikk svar evt. Og så på nytt etter det og på nytt etter det...

Hvis du ikke tar kontakt så er det ikke sikkert han tar kontakt heller, og da sitter dere jo der på hver deres kant ...

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...