AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 En måke går fram og tilbake på brannbalkongen utenfor leiligheten min, og prøver å fly, men har altfor stort vingespenn til å komme seg opp. Prøver hele tiden, men faller bare ned igjen. Jeg satt en krakk og en balje der, så fuglen skulle ha no å hoppe på, for deretter å komme over kanten.. Men virker som den ble redd for de nye tingene der, og er ikke lengre på den siden av verandaen.. Noen som har noen tips? Syns synd på den... Anonymous poster hash: d1ef7...509
Sølvrosen Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Du kan prøve å bruke mat for å få den til å frykte tingene mindre. Jeg vet ikke hva bymåker liker, men sjømåker elsker både fiskeinnvoller og tørt brød.
Tvist Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Du kan prøve å bruke mat for å få den til å frykte tingene mindre. Jeg vet ikke hva bymåker liker, men sjømåker elsker både fiskeinnvoller og tørt brød. De liker også egg. Om den ikke klarer det selv, kan du gjerne løfte den opp? Pass på å ikke skade vingene.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Jeg gjorde dette med mat. Det skulle jeg aldri ha gjort. Den fløy av gårde, men kom tilbake Igår. Den satt der fra morgenen av, til det ble mørkt og så bedende på meg. Ikke ble den skremt heller da jeg åpnet vinduet. Jeg ga den ikke mat Igår, men den hoppet etterhvert ut fra verandaen via tingene jeg satt ut. Nå er det søren meg der igjen.. Sitter og kikker opp i vinduet. Jeg er ihvertfall ganske sikker på at det er samme fuglen.. Noen tips og råd? Våkner av at den løper frem og tilbake om morgenen... Anonymous poster hash: d1ef7...509
Tvist Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Den gir nok opp etterhvert. Det er ikke så lett for måkene heller nå om vinteren, så de leter etter mat der de har funnet før. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå